Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
chtěla bych poradit, jestli je dobré, aby se děti v druhé třídě učily psát výslovnost slovíček a pokud ne, jestli mají mít slovníčky kam si píšou anglická slovíčka a překlad (bez psaní výslovnosti) do češtiny.
Děkuji moc za každou radu
Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze ta psana vyslovnost je k nicemu. Kdyz to clovek opakovane neslysi a sam opakovane nepouziva, tak to stejne nedokaze rict spravne pouze podle psane vyslovnosti. Dle mne je to tedy zbytecna ztrata casu. Radsi si to slovicko poslechnout a zkusit vyslovit.
Taky máme Aj od první třídy a je to děs. Slovníčky nemáme, druháci neumí psát pořádně ani česky, natož anglicky.
Všeho do času: dcera chodí do 3. a anglinu má povinnou od 1. Tehdy nám vysvětlili, že školství uvažuje o změně v povinné anlině od 1. třídy a teď nastává čas zkoumání, co je vhodnější. Proto bylo vybráno několik ZŠ, kde se budou AJ učit už prvňáci a po pár letech se porovnají výsledky s dětmi, co se učily až od 3... Nicméně slovníček dcera nemá ani letos. Syn, o 3 roky starší, měl AJ od 3. třídy a slovníček píše až od 5.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.