Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium na VŠ práva

Od: bang odpovědí: 6 změna:

Zdravím,
tenhle rok maturuji, a tím pádem mě čeká nepříjemná věc výběr VŠ. Studuji eletriku, ale tento obor mne nenaplňuje, nebaví a po vystudování i případné VŠ si nedovadu představit, co bych dělal zapráci (práce má být koníčkem a člověka naplňovat ). Tento obor jsem studoval jen, kvůli tátovi. Teď "vejšku" mám už ve svých rukou (táta poznal, že ze mě, nejspíš technik nebude).Nejvíce mě přitahují práva. Určitě dám přihlášku do Plzně, protože jsou, pouze formu SCIO testů.
Moje otázka zní: je to dobrá volba jít v dnešní době na práva.Zkušenosti se SCIO testy a normálními příjmacími testy a v poslední řadě zkušenosti ze studiem (pokud někdo absolvoval). Po vystudování některé fakulty si dokážu předstait mé budoucízaměstnání, které by mě i uspokojovalo. Pro zvědavce, buď právník, vyšší policista nebo politik. Děkuji za odpovědi s pozdravem Bang.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

df
hodnocení

0x

Právník je jak náročné povolání na učení, tak na psychiku. Musíš se smířit s tím, že ti někdy třeba nespokojená protistrana propichá pneumatiky nebo tak. Ale jinak je to dobrá volba a finanční částka ještě lepší! :)

repkin*
hodnocení

0x

Plzeň má opět akreditaci k výuce?*sok*

doplněno 02.02.13 13:11:

Aha,to jsem netušil, že bych to prubnul taky *cteni*, daj se práva dělat i dálkově? Jinak jsem v pytli.*nevi*

bang
hodnocení

Pouze na Bc., Mgr. má akreditaci neprodlouženou.

bang
hodnocení

Zkus se kouknout na www.zcu.cz, ale myslím, že v Plzni nedostali na kombinovanou výuku akreditaci.

iz*
hodnocení

0x

Práva nejsou špatná volba, ale rozmyslela bych se jestli je studovat zrovna v Plzni. (I když bude v budoucnu všechno v pořádku, určitá pochybnost v lidech zůstane.)

buss
hodnocení

0x