Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor ohledně hodnocení studentů na pololetí v 9. třídě. Máme vnuka, který chodí do 9. třídy, Nepatří zrovna mezi nejlepší žáky, ale i přesto si myslíme, že na tom není tak špatně, jak to z něj dělá pan učitel z matematiky a třídní paní učitelka. Chtěla bych se zeptat, co si myslíte o tom, že o pololetí v 9. třídě dostalo 5 žáků z 25 z matematiky 5. Jak se mohli všichni dostat až do 9. třídy? Jde o to, že jim jde o příjetí na další studium. A nemluvě o tom, že k vysvědčení se dává slovní posudek a žáci byli popsáni jako nesvéprávní a obsolutně neschopní. Děkuji za váš názor.
Deváťáci poberťáci jsou velcí borci. Všechno znám všechno vím nic se mi nemůže stát, ono to ňák dopadne. Ve škole se vnuk asi chová trošku jinak než před babičkou a dědou. Bohužel toto je daň za mládí. Asi na to měl myslet dřív. Ta komisionelní zkouška je taky možností, tam se ukáže co a jak.
Jde o to, že hodně studentů 9. třídy se neučí, ale dělají si taháky. Vždy se musí najít čas, kdy by se ten dotyčný člověk mohl učit. Nezbývá nic jiného než se učit (škola základ života).
Pokud ale dotyčný tahákuje, je mu to naprrosto k ničemu. Až bude chtít jít na nějakou střední školu a dostane se, tak tam už mu moc taháky nevyjdou. A když vás při písemce najdou, že podvádíte, máte za 5, ale když bez taháků a něco si pamatujete, tak byste to mohli udělat aspoň na tu 4.
Pokud z těch zbylej dvaceti mělo deset 4 a osm 3 a zbylí 2, tak to může být i náročností a kritériem hodnocení učitele.
Náš stále říkal: na jedničku umí jen Bůh, na dvojku já, a na vás, bando líná, už toho moc nezbylo. Ale umím počítat a myslet do dnes, jeho náročnost nám dala hodně. Ještě jednou díky, pane učiteli Navrátile!
20% propadajících je opravdu opravdu atypický výsledek. Ve třídách, které nevznikly použitím výběrového kritéria (což většina tříd na ZŠ je) by mělo za normálních okolností rozdělení výsledků odpovídat normálnímu rozdělení - hodně průměru, méně nadprůměru a podprůměru a ještě méně špiček a propadlíků. Pokud se to rozdělení odchyluje, což je vámi popsaný případ, pak něco není v pořádku. Těžko soudit, zda je na vině učitel, nebo žáci, nebo vy. Podle mne jste na vině všichni. Známka se totiž nerodí přes noc těsně před vysvědčením. V matematice se navíc známkuje poměrně často, takže jste všichni museli mít už dávno jasné signály, že se něco nedobrého děje. Situace je o to vážnější, že pololetní známky z devítky se píšou do přihlášek a proto si myslím, že stálo zato něco podniknout. Ať už se jedná o "nelidské" nucení synka do učení, když je venku krásně, nebo zajištění doučování, nebo konzultace rodičů s učitelem. Teď pláčete nad už rozlitým mlékem a zvažujete krajní možnosti, jako stížnost na učitele či žádost o komisionální přezkoušení. Možnost to jistě je, ale ani v případě úspěchu vás to nezbavuje zodpovědnosti za to, kam to celé zbytečně došlo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.