Nejste přihlášen/a.
Zdravím, uvažuji o studiu informatiky na VŠE. Zajímalo by mě to, jaký je obsah předmětů, které se týkají přímo práce s počítači - kromě programování si nedokážu představit, co přesně bych tam studovala. A také bych ráda věděla, kolik hodin týdně bych ve škole musela být - nějaký přibližný rozvrh, chci vědět, jestli se budu vracet domů nějak rozumně nebo nebudu mít žádný volný čas... Takže prosím někoho, kdo tento obor studuje nebo studoval, jestli by mi k tomu mohl něco říct
Já tedy tento obor konkrétně nestudovala ale studuji na jiné fakultě na VŠE a mám pocit, že studium pozkytuje velké množství volného času. Samozřejmě záleží na tom, jak si nakombinujete předměty a za jak dlouho chcete školu dokončit. Veškeré informace najdete na stránkách stačí si to tam proklikat
tady najdete všechny předměty, které na daném oboru budete studovat...
Já na čtvrté fakultě dva roky studoval obor Aplikovaná informatika a musím říct, že pokud se člověk zajímá o počítače už odmalička, není to pro něj to pravé. Trochu se tam programuje, probírá se i projektové řízení, databáze, koncept návrhu IS, podnikové informační systémy a způsoby získávání dat. Jsou to ale jen nejnutnější základy (na kterých ovšem můžeš snadno stavět, pokud nyní nic nevíš a začínáš od nuly).