Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Jsem v 1.ročníku Ekonomické sš ale chtěla bych přejít na jinou školu. když jsem si dávala přihlášky na školy,jednu(na kterou bych teď moc chtěla)jsem nakonec zavrhla jen kvůli dojíždění a ted toho moc lituji. Tento obor se mi strašně líbí a chtěla bych ho studovat víc než to,co studuji teď.Vím,že tím ztratím 1 rok ale když mě srdce táhne jinam měla bych se tím přece řídit?!Nemuzu sice zaručit že tam se mi tam bude líbit ale to nejde zaručit.Poraďte mi prosím,jestli dělám správně a co si o tom myslíte.Každý mi říká něco jinného a já musím být na 100 procent(ted jsem tak na 98) přesvědčená než udělám něco tak životně zásadního předem moc děkuji za odpovědi
Zajdi se poradit se svou bývalou třídní (ze základky) - ta tě zná mnohem lépe, než současní učitelé - má tě ´přečtenou´, takže i poměrně přesně odhadne, na co máš a na co ne (vlohy, píli atd...). Mnohdy se totiž stává, že se "obor strašně líbí" jen dokud člověk neví, o co se vlastně jedná...
A "jestli děláš správně"? - tady tě nikdo nezná a neví ani, o jakýže ten vysněný obor vlastně jde...
Ano,o tom sem už také přemýšlela a máte pravdu,zajdu za ní akorát asi né teď,nejspíše by se hodně divila,že už teď myslím na přestup,takže za ní půjdu ke konci tohoto roku to mi přijde tak optimální. Jedná se o SOŠ pro administrativu-obor právní administrativa. Velice se hodí pro ty,co chtějí v budoucnosti například advokát,právník(což já býti chci).
"SOŠ pro administrativu" není pro studium práv příliš vhodná - sice tě tam naučí, jak vyplňovat tiskopisy, ale nenaučí tě studovat a nezískáš všeobecný přehled - advokát není úředník a právník nedělá (až na výjimky) administrativu - na to má právě toho úředníka... No - ale to si musíš rozmyslet sama...
Jen doporučuju za tou bývalou třídní zajít o něco dříve, než na konci pololetí - ať máš čas na jednání s druhou školou (a taky čas se připravit na případné rozdílové/přijímací zkoušky)...