Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Láska k učitelce - je to normální?

Od: lilly19* odpovědí: 7 změna:

je mi 19 a jsem zamilovaná do jedný učitelky který je kolem 40.vždycky na mně byla hodná, když mně učila tak se skoro každou hodinu zajímala co se mnou je že moc nemluvím atd. teď už mně neučí ale pořád jsem na tý samí škole, když okolo sebe projdeme tak mně pozdraví a někdy se i na mně usměje, ale jinak se o mně nezajímá a to mně trápí..teď se skoro na mně ani nepodívá.. chci aby si mně všimla, nebo aby se semnou o něčem bavila.. a nevim jestly se jí mám svěřit, co mně trápí..prosím budu vděčná za každou radu.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Lilly, vynutit si něčí pozornost nejde. Učitelka Vás bere jistě jen jako jednoho ze studentů. Jen Vy víte, že jsou Vaše city k ní poněkud...jiné. Dovedete si představit, jak se 19. leté děvče svěřuje 40. leté učitelce z ničeho nic, že je do ní zamilováno? Nedělejte to. Mohlo by to pro Vás skončit trapasem, ponížením a možná by Vám to hodně ublížilo. Říká se _ když ji miluješ, není co řešit. Ale v tomto případě by Vám to štěstí asi nepřineslo a jí také ne. Uvedlo by jí to do rozpaků a pravděpodobně by se Vám začala zcela vyhýbat. Je to na Vašem uvážení, ale své city bych si nechala raději i nadále pro sebe a smířila se s tím, že člověk zkrátka někdy nemůže mít to, co by chtěl...Je to jen můj názor, Váš je to život.

listerint*
hodnocení

1x

Stalo se mi to taky zamilovala jsem se do své třídní učitelky každý den jsem jí viděla ted už ne.Ted učí jinou třídu ale když jdeme do kina tak jí tam samozřejmě vidím nejde na ní zapomenout.Jestli je to normální ne není to normální ale lásce neporučíš chápu tě.Určitě na ní nemůžeš zapomenout má rodinu to samý bylo u mě.Netrap se tim ono to časem přebolí a zapomeneš na ní

lilly19*
hodnocení

To jo, vůbec na ni nemůžu zapomenout a hodně to bolí..ale máte pravdu musim se stim smířit..děkuji vám za vaše odpovědi..

buss
hodnocení

0x