Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zápis na VŠ - nenastoupení a přídavky na dítě

Od: tatiana* odpovědí: 5 změna:

Ahoj. Mám problém. V červenci jsem se zapsala na VŠ (mám potvrzení o studiu), ale předevčírem jsem dostala dobrou pracovní nabídku. Rozhodla jsem se radši pracovat. Problém je v tom, že jsem od ukončení sš (31. června) až do teď pobírala přídavky na dítě, protože jsem byla zapsaná jako student. Když jsem se ale rozhodla, že nenastoupím a půjdu do práce, musím peníze za přídavky vrátit? A jak je to s ukončením? Mám poslat dopis, že studium ukončuji, nebo se mi ukončí "samo", když si nezapíšu předměty? Díky za odpovědi.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

dotedka jste porad student a prestanete byt az ukoncite studium sama / nebo vam to zrusi sama skola. takze pochyubuju ze by se muselo neco vracet

tatiana*
hodnocení

Díky. A berou mě na sociálce jako studenta, i když jsem na VŠ nebyla ještě ani den?

Jo, berou tě jako studenta, dokud ti nepřijde od školy, že studentem nejseš (trvá tak většinou tak 2 měsíce)

kate*

A nechceš si to s tím nenastoupením na Vš ještě rozmyslet? Já bych to zkusila, zkusila bych si zažádat o individuální studijní plán, napsala bych tam, že mě sociální situace nutí chodit do zaměstnání, abych si na studia vydělala nebo něco podobného, s individuálním studijním plánem pak můžeš chodit jen na zkoušky, i když to samozřejmě záleží na škole, chce to jen si ze začátku vyřídit papírování, zápisy do předmětů a tak, budeš pracující a zároveň studující, a pokud budeš mít povrzení o studiu, budeš mít ještě různé studentské výhody, slevy a myslím, že se to dá zvládnout , já studuju při mateřské dovolené, což není taky nic jednoduchého, ale jde to . Když už tě tam vzali tak to tam zkus aspn rok, třeba Tě to bude bavit, a když Ti to půjde zůstaneš tam, když nepůjde tak nezůstaneš. Ale určitě bych to aspoň zkusila...pokud to není nějaká drahá soukromá "Universita" tak nic neztratíš...