Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Doklasifikace předešlého ročníku

Od: danulinka* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

Žádám o radu v situaci, která pro mě nastala dnes ráno.
Studuji střední školu a poslední ročník (3.) jsem studovala s individuálním plánem, protože jsem byla často nemocná a často jsem měla anginy, s kterými nebylo možné naplnit určité procento docházky, které je stanoveno pro uzavření klasifikace. Chodila jsem na zkoušení třeba z celého čtvrtletí.
Na konci roku jsem si doklasifikovávala všechny předměty, ovšem tři předměty jsem nedoklasifikovala, z různých důvodů: učitelé už na mě neměli v závěru roku čas, nebo se mi to krylo s jiným zkoušením atd.
Měla jsem tedy být zkoušená poslední týden v srpnu, ale onemocněla jsem a tak jsem se ze začátku týdne omluvila, že jsem nemocná a jak tuto situaci řešit. Paní zástupkyně mi řekla, že je nutné, doložit potvrzení od lékaře, že mě zatím omluví u učitelů a potom bude stanoven další termín, kdy doklasifikuji a poté mi bude předáno vysvědčení a budu pokračovat ve 4.ročníku.
Měla jsem dnes volat, ohledně svého zdravotního stavu, kdy jsem měla navštívit lékaře, jak dlouho budu muset ještě být doma.
Když jsem zavolala paní zástupkyni, s kterou jsem celou situaci řešila, tak mi bylo řečeno, že doklasifikování už není možné, že místo N, na vysvědčení jsem dostala 5 z daných předmětů.

Moje otázka zní, zda mám nějaké právo na doklasifikování, jelikož jsem četla a slyšela, že doklasifikovat je nutné do konce září, pokud neproběhne v řádném termínu v srpnu.
Nechci opakovat ročník, kvůli jedné nemoci.

Děkuji předem za odpověď.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

petapeta*
hodnocení

0x

Jestliže jste nebyla zkoušena, tak vás nemohli a neměli hodnotit známkou 5.