Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co vystudovat na knihovnici?

Od: adullka* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

po prázdinách půjdu do 8. třídy ale už teď vím co bych chtěla dělat. Má mamka mi říkala, že já a knížky je jako niť a jehla, prostě patříme k sobě. Já osobně kníhy víc než miluji. Nejraději mám staré knihy protože mají takový zvláštní other. Čtu prakticky pořád. Ráno si nařizuji budík o půl hodiny dřív abych si stihla ještě číst, večer místo televize radši zalezu do postele a listuji strými knihami, nebo studuji o spisovatelech. Ráda také píšu, začala jsem s tím už v 5. třídě. V 6. třídě Zš jsem napsala celou knihu která má 102 stran. Inspiraci k ní jsem našla přímo ve svém denním režimu. Každý večer jsem si psala svůj opradový deník a pak jsem to na počítači psala jako Emilyin deník trochu jinak než ten můj ale na základě byl stejný... Když přijdu do knihovny, vypůjčím si tolik knih že mi to sotva stačí do limitu 25ti knih na osobu... Chodím tam často a koc moc ráda. Ale teď už k věci. Chtěla bych vědět, co musím vystudovat když si moc přeji být knihovnicí.

Mockrát děkuji. :)

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

sargo*
hodnocení

1x

Úplně jak kdybych ten dotaz psala já :-D

Raději gymnázium: střední knihovnická je strašně našlapaná a obsah studia je většinou zklamáním. Gymnázium dá více možností, kdyby se ty zájmy hnuly směrem k novinařině, vydávání knížek, chuti češtinu učit, nebo pro mě za mě třeba studovat bohemistiku. :)

iz*
hodnocení

0x

Co je to "other"? Doporučila bych střední knihovnickou školu nebo gymnázium, v obou případech pak navázat vysokou školou.

Informace o povol/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.