Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zkušenosti s Lékařskou fakultou v Ostravě

Od: peca02* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, potřeboval bych od vás poradit s výběrem Vysoké školy. Jsem přijat na Ostravskou lékařskou fakultu a ještě další. Chtěl bych zjistit, jestli máte zkušenost s Ostravskou lékařskou fakultou. Jak byste ji ohodnotili. Přece je to nová fakulta a nemůže se srovnávat s ostatníma. Děkuji za odpovědi.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

0x

No, s lékařskou fakultou zkušenost nemám, takže se omlouvám, že vám sem píši, ale mnoho mých spolužáků vystudovalo OU a ne že by o ní mluvili nějak kladně... Já nevím. Vemte si jen, co je v Ostravě za lékařské kapacity. Správně - v podstatě nic. Samozřejmě že když je fakulta nová, těžko o ní něco soudit, ale podle mě lékařství není věda, kterou by mohl studovat každý, a z tohoto pohledu mám pocit, že počet stávajících fakult i bez té ostravské je už velmi dostačující... Na vašem místě bych šla jinam.
Ale abych uvedla protiargument - je zase možné, že tam nebude takový nátřesk, přednášející/vedoucí seminářů se budou moci studentům věnovat individuálněji a student si pak více odnese. Sice bych tomu sama moc nevěřila, ale vyloučit to nelze.

A ještě jedna věc - jak náročné byly přijímací zkoušky? Je fakt, že taková UK je třeba dělá těžké do značné míry proto, aby jen byly těžké..., ale na stranu druhou zase - byly-li snadné, chcete studovat se spolužáky, kteří "nemají na víc"? (Otřesně to zní, ale snad chápete, co mám na mysli.) Silný kolektiv vás potáhne dopředu, slabému se podřídí časem úroveň celého studia...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.