Angličtina - dopis

Od: Datum: 12.07.12 00:32 odpovědí: 12 změna: 25.07.12 16:30

Ahoj, prosím o opravu, příp. proč to tak má být. Děkuji.

Dear Sir or Madam,
There is a certain problem here. We need some advice how we can make progress.
Our truck-driver (Reg. No. 9S6 9842) drove on a highway in the city of Casale Monferrato Sud on the 4th of July 2012. He received a toll ticket without an indication and he inserted the ticket to a toll machine. It demanded a payment in the amount of 10 euro. The driver paid it and unfortunately a gate was not open. He used a support. The toll machine printed a blank ticket. According to instructions we must pay 160eur, but our driver have paid the amount 10 euro. We apologize, but we do not get it. He did not driving offense.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: askmenow*
Datum: 12.07.12 00:45
 

Moc nechápu, jaký progress chete dělat. Nechte znát spíše to, jak máte postupovat při řešení problému?

Vůbec nechápu, co myslíte posledními dvěma větami. Nechybí v poslední větě významové sloveso?

A ještě nechápu, co myslíte tím, že použil support. Jaký? Ale možná je to tím, že neznám problematiku. Těžko radit, když chvílemi uniká bez znalosti kontextu to, co chcete sdělit.

doplněno 12.07.12 00:47:

Rozhodně bych přeformulovala první větu ve stylu, že vy máte problém, než že je problém.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: czernym*
Datum: 12.07.12 07:44
 

Ano, chci znát, jak postupovat při tomto problému. V poslední větě jsem zapomněl sloveso napsat, nicméně proto, protože nevím, jestli tam dát "udělat" nebo "způbobit". To že použil nějaký support...sám neznám problematiku, dostal jsem zadání od zaměstnavatele, ale chápu to tak, že na automatu zmáčknul tlačítko z nápovědou, takže jsem napsal tohle. A to, že máme problém my, bude skutečně lepší. Děkuji a byl bych rád, kdyby jste mi pomohl/a. Proto jsem tady.

Datum: 12.07.12 01:02
 
avatar

napsal bych to spis znovu a jinak, vlastne jedine co jsem z toho pochopil je, ze prijel, zaplatil, neslo, volal, museli jste zaplatit, vytiskl prazdny listek, omlouvate se, ale nemate/nechapete, on neridil utok :-D trochu jsem to prehnal, ale je to tak

Ohodnoceno: 1x
 
Od: czernym*
Datum: 12.07.12 07:45
 

No kdybych věděl, jak to napsat lépe, rozhodně bych to napsal. Děkuji.

Od: hankauk*
Datum: 12.07.12 11:06
 

Já vám to klidně nějak dám dohromady, ale celému tomu nerozumím...

Řidič jel po dálnici tam a tam, dne toho a toho. Dostal mýtné. (Kde dostal mýtné/lístek?) Na lístku nebyly žádné údaje? Lístek pak strčil do mašinky. Chápu to tak, že při vjezdu na dálnici dostal lístek mýtného a na jiném konci jej při výjezdu strčil do automatu, který mu řekl, kolik má zaplatit? Pak zaplatil 10 euro a neotevřela se závora. Jakou podporu použil? Někdo tam byl přítomen? Nebo někam volal? Automat vytisknul prázdný lístek. A pak ho to pustilo? Podle čeho má zaplatit 160EUR? Kdo je vyžaduje?

Poslední dvě věty se vůbec nemůžou použít!

 
Od: malaiika*
Datum: 12.07.12 12:10
 

Dear Sir or Madam,
We have a certain problem here.
Our truck-driver (Reg. No. 9S6 9842) drove on a highway in the city of Casale Monferrato Sud on the 4th of July 2012. He received a toll ticket without the TIME (?) indication; he inserted the ticket into the toll machine which then demanded a payment of 10 euro. The driver paid but, unfortunately, the gate did not open. He pressed for support. The toll machine printed a blank ticket. According to the instruction a payment of 160eur must be made. But our driver have paid the amount of 10 euro already. He did not commit any driving offence. We don't quite understand what happened.
Your swift reply and advice would be most appreciated, the matter is rather urgent!
Best regards,
...
vsechny ostatni prispevky muzes ignorovat, ti lidi vubec nepochopili, co potrebujes!
Ohodnoceno: 3x
 
Od: hankauk*
Datum: 12.07.12 12:17
 

Díky za upozornění. Právě proto, že dopis není dosti pochopitelný, tak jsem chtěla podrobnější vysvětlení pisatelky. Když jsme ho nepochopili my, jak jej mohou pochopit Italové?!

 
Datum: 12.07.12 17:15
 
avatar

no jiste :) komunikuji i hodne se spanely, a ti casto nerozumi ani holym vetam, kdyz se pouzije pokrocilejsi slovo... jde o to, ze pokud adresat netusi, o cem pisete, nebude vedet stejne jako my, co po nem chcete. Muze se jen domyslet, o co vam jde, a budete si 2 tydny vymenovat maily a jeden bude psat o koze a druhej o voze...

doplněno 12.07.12 17:25:

jinak sorry malaiika ale ani z tveho prekladu netusim proc mi (prenesene, myslim tomu Italovi) to pisete, fajn pribeh o truckerovi, ale co mam s tim delat, o co pisatelovi jde?

...zkratka mame nedostatek podrobnejsich informaci, aby se dal formulovat nejaky dopis, kteremu jde bez pochyb rozumet

Ohodnoceno: 2x
 
Od: czernym*
Datum: 12.07.12 18:36
 

jako samozřejmě máte pravdu, hodil jsem to sem takhle, protože jsem dostal od za-tele asi takovéhle zadání a nic jsem nechápal... až dneska jsem se dozvěděl, že pravděpodobně to řidičovi vydalo přelepený lístek(šéfová se domnívá, že to byl konec té role těch ticketů) a díky tomu to ten automat neuznal a tak si inkasoval 160 éček... to je jejich domněnka, jinak řidič mačkal nějaké tlačítko "help" a další věc je ta, že prostě žádáme o nějakou radu, jak postupovat, jelikož řidič předpisy prý neporušil.. každopádně děkuju všem za ochotu! :)

doplněno 13.07.12 07:38:

jinak pokud byste věděli, jak tam napsat toto, s tím přelepeným lístkem, budu rád, když pomůžete. Děkuji.

Od: pepa2
Datum: 12.07.12 21:24
 

jo a před datum se píše pouze předložka "on",ten člen se tam pouze vyslovuje ,ale nepíše se.A jinak když začínáš dopis Dear sir or Madam,tak je vhodné dopis zakončit Yours faithfully a ne best regards-to je spíše pro neformální zakončení

 
Od: czernym*
Datum: 13.07.12 11:12
 

moc tě/vás prosím ještě o jednu formalitu - dneska jsem se dozvěděl, že pravděpodobně to řidičovi vydalo přelepený lístek(šéfová se domnívá, že to byl konec té role těch ticketů) a díky tomu to ten automat neuznal a tak si inkasoval 160 éček... to je jejich domněnka, jinak řidič mačkal nějaké tlačítko help a další věc je ta, že prostě žádáme o nějakou radu, jak postupovat, jelikož řidič předpisy prý neporušil.. moc vás prosím, kdybyste tam vepsala ještě tohle... tam k tomu, jak jsem se snažil napsat, že byl přelepený... strašně moc vám děkuji...většina umí akorát napsat, co mám špatně, ale už neporadí...DĚKUJI :)

Datum: 25.07.12 16:30
 
avatar

1. € je počítatelné (countable). Místo "Euros" bude asi lepší psát "€"
2.
Dear Sir or Madam,
We have a certain problem here.
Our truck-driver (Reg. No. 9S6 9842) drove on a highway in the city of Casale Monferrato Sud on the 4th of July 2012. He received a toll ticket without a TIME (?) indication; he inserted the ticket into the toll machine which then demanded a payment of 10 Euros. The driver paid, but, unfortunately, the gate did not open. He pressed the "help"/"support" (vyber si), the toll machine then printed a blank ticket. According to the instruction, a payment of 160 Euros must be made. But our driver has already paid the amount of 10 Euros. He did not commit any driving offence. We don't quite understand what happened.
Your quick reply and advice would be most appreciated, the matter is rather urgent!
Best regards,
...
Takhle by to mělo být správně. Tučně jsou opravené výrazy, přeškrtnuté ty, co tam nepatří (ta pomlčka na začátku škrtnou nejde).
Takže přeškrtnuté výrazy smaž a zruš formátování a je to ;)
doplněno 25.07.12 16:32:
Neformátuje se.. Ještě jednou:
Dear Sir or Madam,
We have a certain problem here.
Our truck-driver (Reg. No. 9S6 9842) drove on a highway in the city of Casale Monferrato Sud on the 4th of July 2012. He received a toll ticket without a TIME (?) indication; he inserted the ticket into the toll machine which then demanded a payment of 10 Euros. The driver paid, but, unfortunately, the gate did not open. He pressed the "help"/"support" (vyber si), the toll machine then printed a blank ticket. According to the instruction, a payment of 160 Euros must be made. But our driver has already paid the amount of 10 Euros. He did not commit any driving offence. We don't quite understand what happened.
Your quick reply and advice would be most appreciated, the matter is rather urgent!
Best regards,
...
doplněno 25.07.12 16:33:

Co to blbne? Tak jako obrázek.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.