Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak v sobě nalézt motivaci

Od: lan odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

Nemám teď ani tak problémy ve kole, jako problémy se sebou. Jsem studentkou druhého ročníku na medicíně. V posledních týdnech to ale se mnou jde psychicky z kopce. A minulý týden to vygradovalo. Moná je to zkoukovým a nebo trvalý stav, e mám pocit jakohosi "vyhoření", e mi nic nejde a nemám anci kolu dokončit.

Mé výsledky jsou zatím dobré, vechny zkouky z loňska mám hotové, a jen jedna az toho byla na druhý pokus. Ovem teď přila zkouka z anatomie a mně začalo haprovat sebevědomí. Dosud jsem si myslela, e mám silný kořínek, co se týká psychiky. ale opravdu jsem ve obrečela a nevěděla co se sebou. A kdy jsem se zeptala sebe na svuj cíl a motivaci prostě tam nebyli. Začala jsem přemýlet nad svým dalím působením na kole. Jsem přece racionální člověk a nehodlám si zničit nervy. Nicméně tyto pocity asi opravdu pramenily z nevědomosti cílů a motivace ne strachu před zkoukou. Trochu jsem se uklidnila podáním přihláek na jinou kolu (méně náročnou) , vím, na kadé kole je třeba se učit a svědomitě připravovat. Cesta být lékařkou je neskutečně dlouhá se spoustou překáek a znám lidi kteří od té cesty odbočí třeba na 2-3 roky. To se mi zdá moc. A bojím se toho e mi třeba ve čtvráku dojde e to opravdu nebyl ten pravý cíl. Okolí mi říká , e ted mám nalajnovanébýt na medině tak mám jít zatím. Ale člověk bez motivace a vidiny cíle prostě nemá výdr, a to ani při učení . a je celkově takový smutný.

Chtěla bych se Vás proto zeptat na vá názor k mému problému. Popřípadě jestli nevíte jak v sobě nalézt motivaci..

Děkuji

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

albatros498022*
hodnocení

1x

Chce to se zakousnout a pokračovat jak začne jednou hledat lehčí cestu tak u to bude dělat napořád. Řekni si nejsem srab a doka sobě i okolí, e se umí poprat s problémy a najednou zjistí e to zase jde.

lan
hodnocení