Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zamilovaná do profesora

Od: jasu* odpovědí: 9 změna:

Studuji na gymnáziu, jsem spíše samotář-ne,že bych to měla v povaze, ale nikdo se se mnou zkrátka nedokáže bavit déle jak minutu. Nemám moc dobrou hlavu, takže jsem ráda za čtyřky a o vzhledu ani nemluvě. (teď jsem ve druhém ročníku)
Z tohohle všeho mi pomáhala až do posledního pololetí myšlenka na mého profesora, byl má inspirace nebo alespoň jediný důvod, proč všechny nepostřílet... Je to velice inteligentí člověk. Navíc je to sportovec s naprosto perfektní postavou a silným hlasem, to je možná hloupé zmiňovat, nicméně to je pro mě také podstatné. Nejméně 80 % studentek na škole o něm básní. Dobrá, to ještě jde ne? Je to snad "volání přírody" a nejsem v tom tak docela sama.-Tahle myšlenka mě uklidňovala až do nedávna. Jednu chvíli mi byl i ukradený, to bylo v prvním ročníku, všichni na něj pěli ódy a já nechápala proč.
Teď je to ale úplně v * ... jsem jím posedlá, dívám se každou chvilku na stránky jeho bývalé třídy, jsou tam jeho fotky aj. Nejsem teď schopná normálně přemýšlet, jistě, "chce to ČAS, ono to přejde". Jenomže já čas nemám! Mně to bude trvat léta něž se toho zbavím. Mám strach, že se ze mě stane jedna z těch dotěrných studentek, co se ho každou možnou chvíli ptají na hlouposti jako kdy že si teda dopíší test, když se o tom bavili už na hodině nebo mu láskyplně pohlídají psa, hlavně aby se pan dokonalý moc nepřepínal! Vlastně já s ním nejsem schopná mluvit vůbec, to je ještě lepší...
Potřebuji se rozhodnout, co chci dělat dál, kde studovat aj. Ale to nejde, když se celý můj život točí kolem jedné osoby, kterou se zárověň ještě snažím "dohnat". Mohu si říct, že za dva roky už ho nikdy neuvidím, že jde jen o platonickou láskou či co, že jsem o 16 let mladší něž on (z toho se mi chce i zvracet), a nebo že snad někdo jako on jistě nebude sám a jeho přítelkyně musí být!dokonalá!.To si říkám pořád, ale nepomáhá to!...