Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Tento rok studuji v 1 ročníku na SOŠ veterinární a minulý měsíc jsme po druhé pitvali a mě se udělalo špatně a od té doby nemůžu koukat na krev a mrtvoli. Takže mi nezbývá, než přestoupit na jinou SŠ( resp. na kynologii) , dávala jsem si tam přihlášku minulý rok, takže vím jak to ve škole vypadá. Chtěla bych jít znovu do prváku a na dané škole vyhlásili druhé kolo přijímacích zkoušek.
Mohli by jste mi prosím poradit jak se přestupuje? Já ani nikdo z okolí s tímto nemá zkušenosti.
děkuji za všechny odpovědi
Tví rodiče - jako zákonní zástupci by měli kontaktovat ředitele té druhé školy a domluvit podmínky přestupu, případné dokumenty a další postup.
Co je to za SŠ kde se studuje kynologie? to mě zajímá...
děkuju...
v humpolci- zemědělka, a v čáslavy nově obor- taky je to zemědělka, a pak ještě někde jindy ale tam cvičí 3-4 lidi jednoho psa když to v čáslavy a humpolci se pořizuje vlastní
díky za radu, to by se mi líbilo, ale já už jsem moc stará na studia...
když jsme hledali školu pro syna, tak chtěl taky něco takového (psa máme), ale museli jsme uvažovat prakticky - vybrat školu, po dokončení které člověk najde práci. A trošku se obávám, že najít práci jako kynolog to bude velký problém...
Já osobně ti radím, zůstaň na té veterině, časem si zvykneš na krev i mrtvoly a uvidíš, budeš moci pomáhat zvířatům v té nejtěžší chvíli... A ke psům se dostaneš taky. Věř mi, je to praktická rada
Tak já si myslím, že pokud budete dělat přijímačky a půjdete znova do prváku, tak se vůbec o přestup nejedná. Prostě jednu střední školu ukončíte a do druhé nastoupíte. Ukončení oznámíte (tedy spíš vaši rodiče) řediteli vaší současné školy, na tu druhou si podáte přihlášku a uděláte přijímačky (tedy, radila bych to v obráceném pořadí - nejdřív udělat přijímačky, pak teprve ukončit současnou školu).