Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Učitelka se do mě zamilovala

Od: listerint* odpovědí: 6 změna:

Ahoj jsem ve 4 třídě.Stalo se to že ve trojce jsme dostaly papír a měli jsme se rozhodnout kam bys jsme chtěli jít jestli do 4.B a nebo do 4.A já jsem dala do 4.B.Pak asi po týdnu jsem se dozvěděla že půjdu do 4.B..Jo řekla jsem tak teda jo pak byli prázdniny po prázdinách jsem tam přišla naše učitelka stála před dveřma jsme se pozdravily jsem si šla sednout..Druhej den jsme měli takovou aktci otevření školního roku sportem tak jsem to všechno udělala pak tam na ní čekala její dcera.Já jsem věděla že ma dceru i manžela.Pak asi po týdnu to něak žačalo neustále na mě koukala každou minutu já jsem si toho všímla řekla jsem to mamce ta řekla že jsem jí asi sympatická.Ale to nebylo ono.Uplynul měsíc a pořad koukala smála se na mě.Už jsem fakt nevěděla co stím,jsem jednoho dne byla sama doma napadlo mě si loknout alcoholu strašně mě bolela hlava ani jsem se nemohla postavit na nohy bylo mi špatně.Pořád na mě koukala až pak sem najednou zjistila že se do mě zamilovala.Já když jsem se to dozvěděla tak jsem se zase ožrala.No jo ale nic to neviřešilo.Byl čtvrtek a já jsem se ve středu tak napila toho alcoholu najednou jsem si uvědomila že jí vlastně taky miluju.Úplně je to vidět že se do mě zamilovala u mě to moc vidět není já jsem k ní spíš zády.Zjistila jsem že v 5 třídě jí nebudem mít ja chci jí mít zaprvé je moc milá a hodná za druhé jí mám moc ráda a za třetí jsem do ní zamilovaná nevím co stím dělat.Ale přitom mam kluka.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hahanaj*
hodnocení

0x

máš fakt bujnou fantazii, radši mysli na učení ...

listerint*
hodnocení

já bych ráda ale nejde to

hodnocení

0x

Holka ve čtvrté třídě (10 let?), která má kluka, pije alkohol a zamilovala se do učitelky? Děvče, tady něco není v pořádku...

výtka
Upozornění od administrátora 06. 06. 2012 10:45:46
co gymnázium?

listerint*
hodnocení

Prosim vás pomoc te mi