Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nechci na školu v přírodě!

Od: elisme45 odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, mám problém máme povinný školní pobyt, ale já tam hrozně nechci. Už jsem se učitelky ptala jestli je to vážně nutné, ale prý je. Prosím pomozte mi co stím, ani moje nej kamarádka ze třídy tam nejede( zdravotní důvody). Ale já bohužel jsem nemocná jednou tak za 4 roky a jiné problémy nemam. Z duše nenávidím tyto nucené školní akce. Prosím neznáte nějaké východisko?

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Jen jeď. Občas bývá na takovýchto akcích celkem prča. :D Zažil jsem jak se pod kámošem na škole v přírodě rozpadla doupatrová postel. *smich*

doplněno 12.12.12 21:30:

robin33: To není správný přístup! *stop* Dětem se může stát kdykoli cokoli. A pokud jsou pod dozorem učitelů (pokud to nejsou lemplové), tak jsou ty děti v mnohem větším bezpečí než když jdou třeba samy ze školy. Ta šance že se někomu něco stane je prakticky nulová.

mowla*
hodnocení

2x

I "nucené školní akce" jsou součástí vzdělání - já bych se jim nevyhýbal - můžeš to brát třeba jako průpravu na budoucí nevyhnutelné a nepříjemné povinnosti, jako součást tvého sžívání se se společností jejíž všechna pravidla taky asi nejsou jen příjemná...

Jeď - a nauč se usmívat, i když tě něco sejří...

:-D

doplněno 12.12.12 21:40:

To Fatalwir (k Robinovi): Naprostý souhlas - držet děcka v bavlnce je spíše k jejich škodě, než užitku - o to víc si mohou ´nabít hubu´ později - ledaže by je rodiče hýčkali až do ´důchodu´... :-D BTW - ten kámoš byl v okamžiku rozpadu palandy v tý posteli sám? *smich*

uska*
hodnocení

1x