Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Brigáda - co nabídnout

Od: player odpovědí: 2 změna:

rozmýšlím se jestly jít po škole učit se na Instalatéra nebo elektrikáře a dobrý nápad je vydět obě povolání v praxi a to je možnost brigáda jenže co nabídnout brigáda v obchodě to se sežene dobře zametat rovnat zboží nebo podobně ale co nabídnout elektrikáři nebo instalatérovi?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sargo*
hodnocení

0x

Snad se mi povedlo dotaz rozluštit dobře - usoudila jsem, že uvažujete, do jaké pozice se nabídnout nějakému elektrikáři nebo instalatérovi, aby vás bral sebou a vy jste viděl, co dělá? Obávám se, že kromě nošení nářadí byste jim byl opravdu k ničemu :) A to nejen pracovně, ale i věkem. Pochybuji, že by mohli zaměstnat tak mladého kluka, to ostatně je určitě problém i v tom obchodě, ne?

Ale k dotazu tedy - neznáte nikoho, kdo dělá takovou práci? Že byste to neměl jako brigádu, ale prostě by vás vzal sebou, když by to šlo. Ono je to v mnohém srovnatelné, každé povolání má svoje. Instalatéřina mi přijde v mnohém jednodušší - například vás tam nemůže kopat elektrika a tak snadno někomu nezapálíte barák - ale zase je čistší... když opravdu nevíte, vyberte si podle toho, která škola se vám líbí víc (nebo je blíž). Vzhledem k těm pracem, pokud nemáte užší vztah k jedné či druhé, je to stejně dobré kritérium jako kterékoli jiné :)

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

A odkud jsi?

Jako neregistrovaný nemáš vnitřní poštu, buď se zaregistruj, nebo mi písni na poradte_hop@volny.cz ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]