Nástavbové studium

Od: Datum: 12.12.12 18:41 odpovědí: 10 změna: 13.12.12 08:17

Zdravím,

tento rok ukončuji tříletý výuční obor. Rád bych potom šel na nástavbu. Problém je, že v okolí nemám moc velký výběr škol s nástavbovým studiem. Chci jít na obor podnikání (nic lepšího jsem asni nenašel a toto mě i celkem zajímá).

Zájímalo by mě, jestli je možno studovat dálkově a jestli i v tomto případě jsem vedený jako student a stát za mě hradí soc. a zdravotní, nebo je potřeba takto studovat pouze při práci?

Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: pt®
Datum: 12.12.12 18:56

Pokud byste nastoupil na denní nástavbové studium, hradil by za Vás zdr. poj. stát. Jinak můžete studovat při zaměstnání. Na Vašem místě bych se spojila se škoulou, kterou jste si vybral a zjistil, zda otevírají ročník denního nástavbového studia, to trvá pouze dva roky, ale studium dálkové tři roky. Může se stát, že u některého nástavbového studia neuznají učební obor a musíte studovat 5 let dálkově. Zavolejte si na Vámi vybranou školu a vše si zjistěte. Může jim také poslat e-mail. - pt

Ohodnoceno: 0x

Od: mowla*
Datum: 12.12.12 19:11

Já bych v tom ´postupu´ iděl drobný háček - tříleté obory, pokud vím, nejsou ukončeny maturitou... A naopak - maturita je vyžadována jako minimální vstupní podmínka pro studium nástavby...

K dotazu - pokud studuješ dálkově (večerně a kdoví, jak se tomu ještě říká), nemáš nárok na hrazení čehokoli od státu, předpokládá se, že u takové formy studia pracuješ...Na statut studenta máš nárok pouze při denní formě studia...

Od: xart*
Datum: 12.12.12 19:55