Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Omlouvání absence prevence záškoláctví

Od: fantom* odpovědí: 5 změna:

Zdravím, co můžu mít za to když požádám lékařku o omluvenku nemoc na 1týden s tím , že mě ze školy nechtějí pustit na hory (respektive jsem se ještě ve škole neptal ,ale podle mejch studijních výsledků je to celkem jasný :-D)?

Jde mi o to jaká je tam sankce , jest-li je podobná jako u PN 3 ROKY NEPODMÍNĚNĚ pro lékaře?Vím neokrádám tím stát o soc dávky ,ale přece jaká je sankce ,vyhazov ze školy? A vůbec myslíte ,že to bude někdo řešit?

Jsem zletilý student ,kterému bylo nařízeno dokládat absence od lékaře ,z důvodu prevence záškoláctví.

V prvním pololetí nějakých 140hodin omluvených,a ted se chovám jako beránek od začátku druhého pololetí jsem chyběl jen 1 den!

co z toho můžu mít já (myslím z toho podvodu s doktorkou)? Do 25 hodin je podmíněné vyloučení ze školy ,od 25 vyhazov , týdně mám nějakých 30 hodin.

Předem děkuji za odpověd , Váš líný podvodník co se nedokáže učit to co ho nezaujme nebo nebaví :-D

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

medwed*
hodnocení

0x

Neumis trosku hrát zajdi za doktorkou zakaslej zakuckej delej ze ti je blbe a mas na tyden vystarano bez hloupych otazek a reci...

fantom*
hodnocení

Přemýšlel jsem o tom ,ale nikdy jsem to nepotřeboval ,stačila omluvenka od máti .

Ale doktorka mi udělá vyšetření ,zjistí ,že mi nic není a pápá.

fantom*
hodnocení

Zakašlej? podívá se na uzliny ,do krku a hned uvidí ,že by mě vyléčili klistýry doktora (Grinštajna)*smich*

uska*

Když půjdeš např. v pátek k doktorce, abys mohl odjet na hory, tak počítej s tím, že ve středu nebo čtvrtek si tě pozve na kontorlu. A utíkat z hor je asi blobost.

lidus*
hodnocení

0x

Omluvenku napíše každý lékař, je jim totiž úplně jedno k čemu ji chcete, nachystejte si 30kč regulační poplatek + u nás se platí 50-100 kč za zapsání + razítko do omluvného listu. "Líný podvodníku" ono se vám to v životě všechno vrátí i s úroky.