Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

K čemu jsou 2 semestry bez VŠ?

Od: verunkaaa* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den! Nevím si rady, pomožte mi prosím. Studuji v prvním semestru na vysoké škole. Nechci tady být, ale rodina mě tady drží a udržuje ve mě pocit, že to snad zvládnu. Mám to prý zkusit i druhý semestr až se mi to někde zapíše. Je na tom něco pravdy? Jestli se mi hodí 1 semestr či 2 k něčemu, když školu nedodělám? Třeba na pracovním úřadě či v budoucím povolání?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

seuss*
hodnocení

0x

pokud neukoncis diplomem, tak jako bys nic nemela...

doplněno 22.11.08 11:43:

pokud bys nekde rikala, ze si byla 2 semestry na vejsce a cekala, ze ti tahle informace pomuze, tak opak by byl pravdou. Spis by to bylo pro smich a neumim si predstavit, kdybys delala pohovor a tam se ohanela 2 semestry (kdyz minimalne jich musis projit 10 a ukoncit diplomem na magisterskym studiu)

martina30*
hodnocení

0x

Přejdi na jinou školu a nebo to dodělej bez toho nebudeš nic a pracovat tě určo bavit nebude za pár korun a na pracáku Ti nedaj ani korunu s tím počítej(žádné flákání,ale honění po práci a můžeš skončit jako uklízečka) a nevím jak to je v tvé rodině,ale určitě tě finančně podporují a pokud přestanou tak hurá na bezdomovce;)

lidka*

Neviděla bych to tak černě, i když si myslím, že vysokoškolské vzdělání je dobrý základ. Ale zase ne za každou cenu. I s maturitou se dá sehnat slušné zaměstnání. Ale možná by bylo dobré poohlédnout se po nějaké nástavbě a nebo si sehnat práci v cizině. To je zkušenost myslím k nezaplacení a to nám nebylo dříve dopřáno. A třeba se ještě na vejšku ráda po roce vrátíte. Rozhodněte se ale sama. Rodiče to jistě myslí dobře, ale už jste dospělá a bude to Váš život. Vy nejlépe víte, na co opravdu máte! *placni*

hodnocení

0x

Jen ty umíš nejlépe odhadnout své schopnosti, eventuálně hodnotu oběti, kterou bys musela na oltář studia položit. Za tebou popsaných okolností bych ve studiu nepokračoval...

lm®