Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

vyber skoly

Od: kristie* odpovědí: 7 změna:
Ahoj, potrebovala bych poradit. Studuji poslednim rokem obchodni akademii, ale nevim, kam mam jit po maturite, jelikoz ekonomika neni prave to, co by me bavilo..Navic mam strach jit nekam na vysokou, protoze jsem zkousela nanecisto testy vseobecneho prehledu a moc slavne to nedopadlo.. Nevim, co mam delat. Nasi mi doporucuji VOSku, ale titul DiS. se pry moc neuznava..

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Zdravím tě! Když tě nebaví ekonomika, tak co? Vyjdi ze svých zájmů. To, že jsi u testů všeobecného přehledu neuspěla, neznamená, že nemůžeš studovat vysokou školu. Jinak můj názor je ten, že VOSka je na nic. Raději Bc. a i to je v dnešní době málo.

kristie*
hodnocení

ahoj, dekuju za odpoved:) co se tyce zajmu, tak to asi moc nepomuze, rada kreslim, nechavam se fotit, posloucham hudbu a mam rada nadprirozeno.. Z toho moc nevzejde. Ale jeste jednou moc dekuju:)

Tak na to půjdeme jinak. Jak si představuješ budoucnost? Chtěla bys pracovat někde v kanceláři, chtěla bys pracovat sama nebo s lidmi? Máš ráda lidi nebo jsi uzavřený typ člověka? Samozřejmě, že vysoká škola ekonomická byla nejlepší, ale ani ostatní školy nemusíš zavrhovat. Takže co třeba medicína, psychologie, ekonomika. Nebo snad třeba něco okolo přírody - přírodovědecké fakulty? A co takhle architektura. Existuje spousta vysokých škol s nejrůznějším zaměřením. Necháváš se ráda fotit, tak co třeba herečka? ;)

kristie*
hodnocení

tak rada bych pracovala v kolektivu, v necem, v cem se uplatni kreativita.. Medicina je vyloucena, slozila bych se pri pohledu na krev, psychologie asi taky nepujde, nemam zaklady spolecenskych ved, ze kterych se delaji prijimacky, a prirodovedna taky ne, biologii jsem ctyri roky nemela.. Na herecku jsem moc nervni:-C napada me jedine pomaturitni kurz jazyka, pak bych snad uz vedela, jenze na rovinu, 3 z anglictiny asi moc u prumeru nezabere..