Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,potřebovala bych s něčím poradit. Chodím do 9.třídy a asi od 6.třídy máme ve třídě jednu namyšlenou princezničku. Problém je v tom,že ona se nad všemi povyšuje (dokonce i nad učitelkami) a myslí si o sobě,bůh ví jak je dokonalá. Je k neuvěření,kolik lidí už změnila k horšímu. Nejvíce mě mrzí,že jí podlehly i ty učitelky. Hodně jsem si oblíbila jednu učitelku,která mě pořád chválila a byla ke mně velmi milá. Ale ted se z ní stal hrozně namyšlený člověk. A to není jediná! Vážně mě to hrozně mrzí. Vždyť ona přece není něco víc,než my všichni ostatní! Vážně nechápu,proč se ty učitelky nechávají zblbnout a nechávají se od ní urážet. Je sice pravda,že se výborně učí,ale kvůli tomu přece nemusí mít nějaké privilegia,ne? Přiznám se,že jí závidím,ale závidím jí jen to,jak dobře se učí. Já nemám potřebu,abych byla ve všem skvělá a pořád středem pozornosti. Ale chci znát vysvětlení Vím,že s tím nic nenadělám,takový je prostě život,ale proč takové "namyšlené pipky" mají vždycky krok napřed? Kdybyste někdo věděl nějakou drobnou radu,tak za ní budu ráda. Děkuji.
myslíš, že taková namyšlená pipka je vždycky o krok napřed? Jednu takovou u měl můj brácha ve třídě na gymnáziu. Chodila s nosem nahoru, na oslovení odpovídala "Pch! a s ostatními se bavila, jen když se jí uráčilo sestoupit z nebes. Pak jí najednou bylo osmnáct a zjistila, že ji nikdo nechce. I to se princeznám stává.
Ahoj , zamlada jsem měl často velké problémy ze školou , ale i tak sem se vypracoval.
Důležité je se tím nenechat zdeptat , a pokud možno otočit situaci ve svůj prospěch.
Použijte něco co daná osoba neumí a nezvládá , např práci z počítačem na profesionální či jiné úrovni .
Někdo kdo je ve všem na 100% jednoduše neexistuje takže při troše snahy odhalíte slabé místo.
Hyenismus je v tomto případě možnost , stačí být drzejší a namyšlenější než ona a převzít trůn , místo .
Třeba i za použití "Špinavých Praktik" nebo hrubé síly.