Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Domácí úkol pro 4. třídu

Od: dusatka* odpovědí: 9 změna:

Milí poradci! Prosím o pomoc s domácím úkolem pro 4. třídu. Vůbec nevím, co se s tím má dělat. Hrozí průšvih.


Domácí úkol pro 4. třídu

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

seuss*
hodnocení

3x

Zdravim, po prvnim pohledu jde videt, ze ty tabulky ukazujou zakladni matematicke operace.

Pokud budete brat prvni radek jako vychozi, tak posledni radek v kazde tabulce je vysledek urcite matematicke operace. Prvni tabulka je deleni, dale scitani, odcitani a nakonec nasobeni.

Myslim, ze vice v tom ani nema cenu hledat, pokud to ma byt pro 4.tridu.

Ovsem co mi unika je jaky cisla se tam maji doplnovat, vztah jsem mezi sloupcema zadnej nevidel, ale jeste to zkusim se na to za chvilku jeste mrknout... Nebo se tam maji doplnit libovolne zvoleny cisla v prvnim radku napr. a v dalsich tak aby odpovidali te konkretni matematicke operaci..?

doplněno 23.10.08 14:13:

ja osobne bych si zvolil libovolne (a rozumne) cisla v jednom radku a pak doplnil ostatni podle jednotlivy operace...

dusatka*
hodnocení

Super I když pořád nevím, co doplnit, asoň už to dostává logiku (já hledala souvislost čísel v rámci řádku, ne v rámci sloupce). Díky.

doplněno 23.10.08 14:45:

Syn navrhuje, a to má logiku, že by tam mohlo být dělenec - dělitel - podíl apod. To by mohlo být ono.

 

honey*
hodnocení

0x

Dle mého názoru se tam žádná čísla nedoplňují. Já osobně si myslím, že se mají doplnit pouze matematická znanénka.

kolecko*

Já bych souhlasila s Vaším synem: dělenec / dělitel = podíl, menšenec - menšitel = rozdíl. U sčítání a násobení si nejsem moc jistá,ale možná by to mohlo být: sčítanec + sčítanec = součet, činitel x činitel = součin. Raději názvosloví konzultujte se synkem.

 

hodnocení

0x
avatar raven

Podle mě je to tak že v první tabulce prostě vezmete 3 čísla a musí dát nějaký příklad

vezmete 100,4,96 a uděláte z toho 100 - 4 = 96

pak vezmete 5,15,75 a bude to 5*15 = 75

akorád nevim co s 6,16 a 25

dál už sem to nezkoumal, ale myslim si že by to tak mohlo být :)

děkuji za ohodnocení odpovědi :)

doplněno 23.10.08 16:16:

první tabulka

75/5=15 - 96/6=16 - 100/25=4

druhá tabulka (směrem dolů)

75-5=70 - 92-6=86 - 100-25=75

třetí tabulka (vpravo nahoře)

36+8=44 - 19+20=39 - 8+55=63

poslední tabulka

3*8=24 - 11*7=77 - 10*8=80

děkuji za ohodnocení odpovědi :)

 

macach*
hodnocení

0x

Ahojky,

tohle že je pro 4 třídu?

Panebože, to je mi vás líto :)

 

dusatka*
hodnocení

Díky všem za pomoc i za projevenou soustrast. *smich*Správná odpověď skuteně byla DĚLENEC, DĚLITEL, PODÍL atd.

 

letnicka*
hodnocení

0x

Co to v té škole dělají? Když to nevědí ani jejich rodiče?

Dobrá otázka *smich* Mně teď holka chodí do druhý a já loni na výuku matiky krokováním od jednoho víčka z PET lahve ke druhému koukala stejně přiblble, jako moji rodiče kdysi koukali na moje množiny *smich* JInak život mne poučil, že jedna tabulka v matice nic neznamená, je potřeba znát i další, ptž ta jedna může navazovat na něco, co dělali před několika stránkami *nevi*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]