Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, studuji VŠ prvním rokem. Mou vlastní blbostí, chybou a nepozorností jsem se dostal do nepříjemného problému. Mám tělocvik jednou za 14 dní v pátek. Ostatní pátky mám volno. Za jeden semestr mám nárok jednou nepřijít bez omluvy a proto, když jsme měli jednou ve středu děkanské volno. Ve čtvrtek jsem se na přednášku vykašlal a v pátek jsem si řekl, že se přece jednou na ten tělocvik můžu vykašlat. Shodou náhod mi ty tělocviky dost odpadaly (svátky, imatrikulace,...) Teto pátek co byl (tedy 4.11.) jsem tělocvik neměl mít. Když jsem se dnes chtěl podívat na rozvrh tělocviku na příští pátek, přišel šok. Tento pátek (4.11.) jsme měli tělocvik spojený s oběma skupinami (sudé i liché týdny). Z toho vyplývá, že jsem už dvakrát chyběl. Na začátku roku bylo řečeno, že jedna absence je tolerována a další jsou omluveny na základě omluvenky vydané lékařem. Hodinu si lze nahradit další týden s druhou skupinou. Kdo nedostane zápočet, musí o hlavních prázdninách absolvovat letní kurz.
Jenomže jelikož to bylo spojený, tak si to nemám s kým nahradit. Omluvenku od lékaře nemám šanci získat, protože jsem si ještě nezařídil přechod od dětské lékařky k normální. Náhrada o prázdninách? To snad né - jen jednou jsem zapomněl. O prázdninách musím pracovat ve firmě.
Vím, že si za všechno můžu sám, ale kdyby Vás něco napadlo, nějaká klička na kterou jsem zapomněl - dejze mi prosím vědět - budu vám moc vděčný. Děkuji
Jedině dojít za vyučujícím a ukecat ho, že si to nahradíte v dalším termínu - že jste to prostě zblbnul.
Anebo se vymluvte na střevní potíže, že jste opravdu nemohl z domu. Snad to pochopí a dá Vám šanci..