Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak si to nejlíp zapamatovat

Od: topi* odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer,

studuji první ročník na gymplu a mám problémy s učenim. Když jsem byl na základce tak jsem se do školy vůbec nepřipravoval, stačilo mi to jen ve škole a v poleleti i na konci devitky jsem měl sami. Jenže teď to je problém, ze školy si pamatuji málo, protože je toho strašně moc a když se učim doma tak se musim učit dlouho a zapamatuji si sotva polovinu toho co potřebuji. Mohli by jste mi prosim poradit nějaké metody jak se rychle a efektivně naučit nějakou látku a abych si to dlouho době zapamatoval. Předem diky za odpovědi.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sargo*
hodnocení

1x

Především musíš zjistit, který způsob paměti máš nejefektivnější - čtení, poslouchání, koukání... já si třeba zapamatuju nejlíp to, co si přezpívám ;) - a využívat toho. A pak už jen trénovat. Jsi v prváku, dosud ses neučil a je začátek října - to se ještě mozek nemohl stačit vzpamatovat, a že začátek gymplu je slušný náraz :) Ze začátku tomu holt budeš muset věnovat víc času, ale jak přivykneš, půjde to líp. Též tam musí nastat jisté smíření s faktem, že na gymplu už si prostě nelze zapamatovat vše. Též je dobré všechno, co se dá naučit na příkladech, opravdu naučit na příkladech, a obrazně řečeno si tak ušetřit učení nazpaměť na to, co jinak nejde; i ta pestrost přijímání informací paměti pomáhá. :)

hodnocení

0x