Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výuka němčiny v rakousku

Od: franta5 odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

jsem uplný začátečník a nastupuji na jazykový kurz němčiny v rakousku.Nikde jsem nenašel jak bude výuka probíhat...jak mi bude vysvětlováno...

Je možné,že to bude v angličtině? Toho se obávám trochu,jelikož z angličtiny znám pouze základy.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sargo*
hodnocení

3x

Ať vám tam někdo napíše mejla, určitě nějaký kontakt pro případné dotazy někde mít budete. Promyslete si ale předem dobře, na co se chcete ptát. Jak bude vysvětlováno - to prostě zjistíte, to se dost špatně popisuje ;)

Myslím ale, že nejpravděpodobnější je, že to bude celé v němčině, třetí jazyk mi připadá nepravděpodobný :) Nevím, kdy máte nastupovat, ale velmi pěkná učebnice byla "německy za tři měsíce", trochu by vás rozhýbala a základy jsou tam podané velmi pěkně i pro samouka, dá se zvládnout hladce za míň času. :)

franta5
hodnocení

no já s tím počítal,že to bude pouze v Nj jen mě dnes někdo vystrašil tím,že to bude vysvětlováno v Anj,ale to se mě zdá divné...i když je to dorozumívací jazyk...

buss
hodnocení

0x

Něco si zajistit a nevědět co, ale cizí jazyxk se učí v tom jazyku, tam už rodný nemá co dělat. Jinak to nemá smysl.Musí se v něm i myslet!

franta5
hodnocení

Jasně, že vím co jsem si zajistil a počítal celou dobu,že se bude mluvit od začátku pouze v Nj,jen jak píši výše,dnes mě někdo zaskočil tou angličtinou,ale to bych musel první na kurz angličtiny,abych mohl jít na kurz němčiny:))to snad ne!

pt®
hodnocení

0x

Franto, nevím kolik Vám je let, ale i kluci chodí do ciziny, jako "Au - pair". To nejlepší škola, mluvíte s celou rodinou pouze německy a ještě Vám rodina hradí po dobu pobytu kurs NJ. Dcera byla takto v Salzburgu v roce 1991 - 1992, jako jedna z prvních a to neuměla německy téměř nic. - stařenka

franta5
hodnocení

V mém případě není Au-pair možný...

kjanik112*
hodnocení

0x