Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem,
studuji na střední škole a sháním brigádu. jelikož mám špatné dojíždění, tak bych ráda pracovala doma..
Víte někdo o něčem..? A dobře placeném..? Děkuji všem za odpověd..
Sargo, to by mě docela zajímalo, to programování. Řekneš nauč se, ale jak? Máš nějaký návrh? A čeho se to týče? Ty s tím máš osobní zkušenosti? Omlouvám se, možná Ti budu připadat přiblble, ale učený z nebe ještě nespadl. Tak jestli umíš poradit, poraď. Budu vděčna. Díky Suzy.
Má zkušenost vychází pouze z toho, že mám relativně dost (vlastně docela dost, když tak nad tím uvažuju) kamarádů a známých, kteří se zabývají programováním, počítačovou grafikou či hudbou, web designerstvím a dalšími věcmi, které nevím, co jsou zač A ti si slušně přivydělávali při škole (nebo ještě přivydělávají) nebo se tím živí. Taky slušně. A často z domu. Tiše jim to závidím, ale bohužel nemám v jednom oku tučňáka ve druhém okýnko a tyhle věci mi přijdou jako magie a víc by mi dávalo smysl, kdyby z disketové jednotky vykukoval trpaslík
Takže JAK, to povědět neumím. Na netu jsou prográmky, které člověka s programováním zaučí (je jich docela hodně, jak jsem zjistila, když jsem hledala něco v tomto oboru pro děti). To už by chtělo radu od někoho, komu je to vlastní; a hlavně si vybrat, kterým počítačovým jazykům se věnovat. Nevím ale, jestli je reálné se do toho takhle z fleku bez lehce maniakálního zájmu, nebo alespoň schopného učitele, pustit. Asi záleží na míře motivace
Aha, tak to bude složité. Myslím, že jsem na něco podobného už jednou klikla, slibují naučit, ale chtějí peníze. Copak to by nevadilo, zadarmo ani kuře nehrabe. Jenomže se mi to nějak nezamlouvalo. Dost to zavánělo podfukem. Ale i tak díky za odpověď. Suzy.
Ee, to nemluvíme o tom samém. Určitě budou i kurzy na to, ale zaručeně jsou i programy zadarmo. Případně učebnice (v knihovně). Ale jak říkám, nevyznám se v tom