Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
mám dotaz, jsem vyučenej jako automechanik, potom jsem dodělal nástavbu a zakončil maturitou.
Časem jsem ale zjistil, že mě to vlastně vůbec nebaví a že tudy cesta nepovede...
Momentálně pracuji už rok jako operátor strojů ve fabrice, ale to jen kvůli finanční potřebě.
Teď jsem se rozhodnul, že bych hrozně rád zase začal studovat, ale v oboru průmyslového designu. A v tom je právě ten problém.
Hlásím se na ten obor na vysokou školu, ale nevím jestli je potřeba mít už nějaké znalosti (nikdy jsem to nestudoval).
Druhá varianta by byla podat si přihlášku na střední školu, ale v mých 22 letech nevím jestli je to dobrá volba a jestli je to vůbec možné...
Popravdě je to moje blbost, nechal jsem si tak trochu ujet vlak, ale v 15ti člověk těžko odhadne co ho bude v životě bavit
Má někdo podobné zkušenosti? Budu rád za jakoukoli odpověď.
S pozdravem Petr
Také studuji na VŠ obor, který je velmi vzdálený tomu ze SŠ. Žádné problémy jsem nezaznamenala
Středních škol také můžete mít víc - znám takových lidí hodně.
Problém je v tom, že na VŠ budu muset dělat přijímačky a v tom si moc nevěřím...
Na SŠ bych se dostat měl bez problémů, ale je to na 4 roky, takže bych vyšel v 26ti a měl akorát druhou maturitu.
Je to tak trochu začarovaný kruh Ale díky za odpověď
Co se střední školy týká, studovat ji v klidu můžete, nikdo vám to nezakáže, jen si asi budete připadat trochu mimo.. nicméně se domnívám, že pokud by ředitel nebyl mamlas, určitě by svolil, abyste dodělával jen oborové, odborné předměty, jinými slovy Vám udělil individuální plán (maturitu máte, takže dělat znovu češtinu a podobné předměty je poněkud nesmyslné).