Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám hned několik dotazů. Jsem ve třetím ročníku gymnázia a přemýšlím kam dál. Rozhodla jsem se, že bych chtěla jít na UK obor Marketingové komunikace a Public relations.
Jak jsem už zjistila dostat se tam je opravdu těžké berou 40 z 1100 přihlášených. Taky si neumím představit, co ze mě bude? Je vůbec dobré uplatnění v tomto oboru?
Jsem komunikativní, ráda organizuji mám smysl pro pořádek určitý řád a taky vždy dělám vše na 100%. Ve škole mi jde celkem vše, studuji s vyznamenáním. Ale jsou tyto vlastnosti pravé pro tento obor? Pokud ne, vyveďte mě prosím z omylu.
Také jsem přemýšlela o studiu práv, ale není to moc "utažené"? Jsem člověk kreativní a nevím jestli by mě bavilo dělat pořád něco podle stejného postupu (i když většina prací je "pořád dokola"). A číst si ty Xset stránkové knihy asi taky není pro mě.
A máte někdo zkušenosti s firmou Tutor? Nabízí kurz masmediálních komunikací, ale většinou na společnost čtu samé negativné názory.
Můj poslední dotaz se týká angličtiny. Na přijímačky je vyžadovaná úroveň B2- upper intermediate, ale naše učitelka řekla, že kvůli mým některým slabším spolužákům budem nadále dělat jen B1. Nabízí se tedy otázka, koupit si kurz v jazykové škole zaměřující se na přípravu na FCE za X tisíc a dohnat úroveň B2? Nebo se snažit studovat doma? Dá se to vůbec ve čtvrťáku zvládat? škola, tréninky vrcholového sportu (4x týdně), jazyková škola (1x týdně 3 hodiny) a příprava na maturitu,přijímačky a možná FCE? Osobně si to nedovedu představit.
Předem děkuji za rady
RE: Jsem komunikativní, ráda organizuji mám smysl pro pořádek určitý řád a taky vždy dělám vše na 100%
S prestižníma univerzitama nemám zkušenosti, ale co takhle jít studovat na učitelku. Děti ve škole rády ocení organizaci, pořádek a řád. Nedávno jim zvedaly platy a pokud navíc umíš AJ, můžeš vždy jít potom dělat i mimo státní sféru...