Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nevím jak si mám vybrat SŠ?

Od: adamskola odpovědí: 6 změna:

Ahoj jsem v 9.třídě a potřeboval bych si vybrat SŠ :
-dobře to umím s PC (ale na počítače nechci)
-angličtina a ostatne cizi jazyky mi moc nejdou
-chtěl bych mít svůj obchod (starat se o příjem a objednávání zboží a tyhle serepetičky)
-chtěl jsem něco jako účetní(počítat průměrný roční profit pro nějaké obchody a dělat toho chlapa co se valí v dokumentech a počítá)
Vůbec nevím na jakou školu jít EKONOMICKÁ,TECHNICKÁ,OBCHODNÍ,?
Prosím PORADTE.CZ
Budu moc vděčný

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

0x

No, podle popisu ideální kandidát obchodní akademie či podobné sš ekonomického zaměření. Záleží taky, odkud jsi a kterou školu bys měl třeba (nej-)blíž.

doplněno 26.04.11 17:44:

Ještě mě napadá, s rodiči ses neradil? A přihlášku už sis přece musel dávno podat, ne? (Nebo je to do konce dubna?) Taky byste měli mít ve škole výchovnou poradkyni, která by ti měla trochu pomoct ujasnit si, na kterou školu se zaměřit. Nebo si nechat udělat v pedagogickopsychologické poradně takový "test", pohovor, ze kterého odborník pozná, na co máš vlohy, na co ne apod.

fiik*
hodnocení

0x

Hele jestli máš možnost si dát 3 přihlášky tak si dej na informační a komunikační technologie. A nebo na naký margetinogový obor jestli chyš byt něco jako prodavač ale ve vlastním obchodu. JEstli ti de dobře matika tak tak ekonomika a podnikání.

taktaktak
hodnocení

0x