Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Talentová zkouška z tělocviku

Od: kasha odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Skládal jsem talenové zkoušky z tělocviku. Ta se skládá ze čtyř částí: sportovní hry, atletika, gymnastika a plavání. Dokončil jsem sportovní hry a z atletiky běh 100m a při běhu 1500 metrů jsem se zranil. Pravděpodbně budu mít náhradní termín (dodal jsem zprávu od lékaře) a můj doaz zní: Budu v náhradním termínu muset dělat opět i disciplíny, které jsem předtím dokončil a tedy dodělám pouze ty, které mi v řádném termínu tal. zkouš. nebyly možné dokončit. nebo budu muset opakovat vše? děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

0x

Normalne by ti meli splnenou cast talentovek uznat, ten beh jsi dobehl do konce? Ovsem zalezi na konkretni skole, jakou formou talentovky bere...

kasha
hodnocení

Jojo běh 1OOm jsem doběhl do konce, jsou to talenovky na UK v Praze..tak doufám, že to uznají, ale myslim že jo, jen jsem myslel že s tím má někdo řeba zkušenosti a ví to na 100%:)

martinaa*

Ted jsem mluvila s kamaradem co UK studuje. V podminkach je psano, ze pokud se uchazec nedostavi k talentovkam (k jakekoli casti), bere se to jako nesplneni te casti a ziskava 0 bodu. Nikde neni psano, ze si to muze nahradit - u prijimacek na snad vsechny VS mate dany termin a kdyz se nedostavite, je to Vas problem, to univerzita nijak neresi, nepomuze Vam ani omluvenka od lekare. Je to drsne, ale tak to je... ale u tech talentovek muze mit UK samozrejme vyjimku, nicmene zhruba za tyden od talentovek jsou znamy vysledky - a to je stezejni pro ty, kdo se na skolu dostanou. Jak by Vas tam potom pozdeji nacpali?

Co ja vim, tak MU mela na prijimacky jasne dany termin. Kdo neprisel, tak mel smulu.

doplněno 21.04.11 13:56:

Jeste by mel byt termin nahradni - ale to zalezi na konkretni skole. PdF MU roku 2006 nahradni terminy nemela.

kasha
hodnocení