Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Do kdy jsem studentem střední školy, když propadnu?

Od: ahoj5765
Dobrý den, prosím potřebuju vědět, do kdy budu studentem střední školy, když jsem měl na pololetní vysvědčení 2x pětky a jedno N. Na konci školního roku budu mít pravděpodobně víc pětek na vysvědčení. Bohužel mi obor nevyhovuje a jsem tam šikanován učitelským sborem, kvůli tomu jsem do školy také skoro vůbec nechodil. Nechci se vymlouvat, na příští rok přecházím jinam a už vím, co by mě bavilo, co dělat a nedělat... Chtěl bych pouze vědět, zda budu i přes letní prázdniny mít status studenta nebo končí okamžitě po předání vysvědčení a přestávám být studentem školy. Všude se píše něco jiného, nevím čemu věřit. Jde hlavně o status studenta. Děkuji.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Pokud školu dochodíte do konce školního roku, statu studenta máte až do konce prázdnin.
vzp.cz/...

trtr
hodnocení

0x
Zdravím, u střední školy je to nejednoznačné. Nejlepší odpověď poskytne škola, případně zdravotní pojišťovna!
Např. maturanti mají konec 30.6.202x, taktéž při ukončení nestandardním způsobem bych čekal krácení.
mll

Vyhazov je jasný, tam to končí vyhazovem.

Ale maturanti měli aspoň za nás status studenta do konce srpna. Tříďas nám to říkal, abychom nezapomněli že do konce prázdnin jsme žáky školy (spíš tak jako ze žertu, že by případné průšvihy ještě musela řešit škola, on věděl, že průšvihy neděláma).

trtr
Tak teď už sám nevím. *smich* Každopádně pusu má, tak se může zeptat.

km
hodnocení

0x
do dne ukonceni studia. pak kdyztak pracak nebo zamestnani.
trtr
*palec*, hlásit změnu ZP, ať nemá dluh!

zdravko
hodnocení

0x