Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spravování kabinetu školy

Od: zdenekk® odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

před 30 lety jsem nastoupil jako učitel odborného předmětu zoologie. Součástí výuky tohoto předmětu bylo a je vedení kabinetu s exponáty. Při předávání tohoto kabinetu jsem získal seznam, kde byly uvedeny jednotlivé přírodniny a tento seznam jsem podepsal. Po krátké době jsem zjistil, že se v kabinetu nachází další exponáty, které nejsou evidovány. Po tomto zjištění jsem konzultoval tuto skutečnost se správcem školy. Bylo mi sděleno, že mám vést seznam o těchto nadbytečných kusech. To jsem tedy učinil. Současný ředitel tuto skutečnost zjistil a k věci se chová nelibě. Prosím o informaci, zdali nebudu mít problémy s přebytečnými věcmi.

Velice děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

trtr
hodnocení

0x
Zdravím, nebál bych se. Pokud to nemá inventarní čísla, tak jsou to nejspíše dary a věci od žáků, kteří to tam nechali v rámci nějakého referátu atd.

bear
hodnocení

0x

Před lety jsem na dílně přebíral nářadí zaměstnavatele. Rozhodně jsem neřešil věci, které mám na víc. Hlídal jsem si jen to, co jsem podepsal a co jsem nepodepsal, tak to jsem používal a rozhodně jsem to nehlásil, že mám navíc.

Co by mě k tomu vedlo?

...

Současnému řediteli vadí, že vedete seznam věcí, které nemusíte vést?

Zkuste si položit otázku, zda jste učitel či ředitel2 nebo dokonce inspektor.

Nechte to na něm ;)

P.S.: O jaké předměty se jedná? Jakou mají hodnotu?

mm
hodnocení

0x

Za prvé:
Jakékoliv starosti se svěřenými sbírkami můžete mít jedině tehdy, pokud jste podepsal výslovnou dohodu o hmotné odpovědnosti. Což se u učitelů pověřených správou sbírek zpravidla nedělá. Neboli můžete být klidný, i kdyby se ze sbírek ztratil vycpaný dronte i s alkou velkou dohromady.

Za druhé: