Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde procvičovat wordformation

Od: markyt* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

chtěla bych se Vás zeptat, kde a jak se správně naučit a procvičovat cvičení typu wordformation v angličtině. Jsem studentka VŠ, tudíž nejsem žádný hlupák, ale přesto si s tímto typem cvičení občas nevím rady a jelikož je to součást bakalářské zkoušky, ráda bych to uměla :)

Děkuji za jakékoliv rady či typy

Hezký slunečný den

Markéta

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

2x

No ona je otázka, co si pod tím cvičením představujete.. Totiž udělat cvičení na word-formation, to je takové trochu bezúčelné. Když víte, že jde o word formation, tak to prostě slepíte a máte word-formated expression, že... Zkuste trochu upřesnit, co vám dělá problém. Ono na tohle už je taky potřeba mít slovní zásobu a vědět, že black bird skutečně není totéž co blackbird... V podstatě a velmi (s)prostě (a taky neprofesionálně) by se dalo říct, že co stojí u sebe bez mezery, je word-formatted, co má mezeru, je ADJ+NOUN... ale to je fakt jenom první pomoc, ani bych to neměla říkat. Takže prosím, co přesně potřebujete? *nevi*;)

doplněno 30.03.11 09:41:

Aha, už chápu :) Tak to není úplně word-formation, ale to nevadí. Chápu tedy, že chcete různé tvary slova s jedním kořenem. Bohužel jediný způsob, jak se toto naučit, je hodně hodně číst *nevi* Ono se ani nedá nic moc říct obecně - snad jen pozor na klasiku "interested x interesting", ale to vám podle všeho nemusím vysvětlovat. Co se procvičování týká, hodně takových cvičení najdete v učebnicích připravujících na FCE (nebo vyšší), obvykle někde v závěru lekce, a určitě i na netu, zkusím se podívat a hodit sem nějaké odkazy...

doplněno 30.03.11 09:43: