Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nerespektovani alergie v MŠ

Od: emmi90 odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o názor
Mám dítě ve školce již dva rokem a po tuto dobu tam máme papír od doktora že má alergii na kravskou bilkovinu takže nesmí ani bezlaktozove věci
Jelikož tam pracují úplní tataři a nechápou rozdíl laktoza že není to stejné co alergie což se učí na základní škole
I přes několikatou prosbu ode mě tisknutí jídelníčku na daný týden, když může oběd tam ji tam když má něco co nesmí tak mu nosím obědy já, dostal minulý týden jogurt a otekl mi hodně v obličeji.
Když jsem to ukázala paní učitelce ta mi řekla že ani nemusím jelikož ji to nezajímá, což by docela mělo když to zpusobili
Otec mi dělá peklo ohledně toho že chci změnit školku kvůli opakovaným zdravotním rizikům u dítěte (dle něho aby to vypadalo jako že pochybení nenastalo tak prý chci měnit školku jelikož si nesedime s učitelkou), jak jinak
Já i chápu že se každý splete ale já je na tom téměř obden upozorňuji a stejně dostane jogurt
Má rodič právo si stěžovat že u ředitelky popřípadě u jejího zřizovatele
Všem díky a hezký den

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Samozřejmě že to máte řešit u nadřízených. To bych ostatně udělal již dávno.

Jak píše libor... Také postupně učte dítě, co smí a co nesmí. Když dostane ve školce normální jogurt, mělo by ho odmítnout, že mu po něm bude špatně.

hodnocení

0x