Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mohu z VŠ na zpátky na učňák?

Od: davidl odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, nevím, zda tento dotaz sem patří, ale nemám koho se zeptat. Potřebuji poradit.
Momentálně studuji na vysoké škole, ale nejsem spokojený. Obor jsem změnil už dvakrát, ale neustále v tom plavu a nevím co se sebou. Šel jsem na vejšku víceméně jen kvůli našim. Původně jsem se chtěl vyučit (+ maturitu), ale to mi zakázali a hnali mi na gympl. Ve studiu VŠ nevidím budoucnost, do dneška nevím, čím se budu po škole živit. Přijdu si tak trochu ztracenej.
Nedávno jsem zjistil, že je možné se vrátit na střední školu i po maturitě. Chtěl bych se vyučit automechanikem. Zajímalo by mě, zda je zde někdo, kdo absolvoval něco podobného a zda by se podělili o své zkušenosti, případně mi nějak poradili. Předem děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Vysoká škola se nestuduje kvůli rodičům (pokud nechceš být "povoláním syn"), ale kvůli tomu, že ti pomůže uplatnit se v pracovním životě. Jde o to, že teď na té VŠ v podstatě ztrácíš svůj čas, a také tě rodiče zbytečně dotují, pokud tě finančně i jinak podporují. Ukonči co nejdříve tu VŠ, pokud seš si naprosto jistej, že je to to, co CHCEŠ TY, přihlaš se na učňák a vyuč se. A následně pracuj.

k2
hodnocení

0x

Obavam se, ze nyni uz je trochu pozde resit studium na skolni rok 2025/26 a to jak obor na VS, tak pripadne studium SS/SOS...

asd1
hodnocení

0x
Ucnak nrni problem.. Rekvalifikace přes pracak, nebo rychlokvaska za svoje.
Případně plnotucnej ucnak na 3 roky, ale to je ztráta času který jde využít líp.
Dá se i dalkove, makáš jako automechanik a u toho si děláš ucnak..
Jako vysokoskolak bys měl byt schopný možnosti si najít sám...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.