Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Slovní šikana na 1. stupni

Od: nechcirict odpovědí: 24 změna:

Syn se mi svěřil, že mu spolužáci (i kamarádi) ve škole pořád nadávají do gayů. Když jsem se ptal třídní učitelky na SRDPŠ, tak ta si ničeho nevšimla.

Zatím syn chodí do školy rád, ale ze své zkušenosti vím, že takové věci dokáží solidně vygradovat a na rovinu netuším, co mu na to poradit. Sám jsem si to zažil na celém druhém stupni a na střední a i teď po více jak 20 letech nevím, jak to řešit. Nevšímání si nepomáhá, fyzická konfrontace také ne (většinou to je totiž několik vs jeden a to není šance vyhrát) a pokud člověk není velmi rétoricky zdatný a bezprostřední (což nejsem ani já ani syn), tak takové lidí "neuzemní" nějakou šikovnou odpovědí agresorům.

Co mu poradit, jak to řešit?

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Jsou prázdniny a teď se dá udělat to nejdůležitější. Posít sebevědomí a mladého je třeba přesvědčit, ať začne nějaký sport. Je mnoho sportů.které se nazývají bojové, ale je to hlavně o ukázněnosti, zvýšení sebevědomí, tedy vědomí si svých hodnot a také zastrašení těch, kterých se bojíš.

škoda, že nemohu dát více bodů *palec*

nechcirict

Posílit sebevědomí se řekne velice lehce, ale popravdě ani u sebe netuším, jak bych to měl udělat. Za mě buď to v člověku je anebo není. A syn sám není zrovna společenský typ, z nového/cizího kolektivu má podle mě spíš vyloženě strach..

Rozumím vám, mám to takhle s dcerou a vůbec nezáleží, že už ji táhne na 60. Ale znáte lepší řešení? Nejen řešení téhle situace, ale pro celý život. Je to jako se vším. Nevzdávat to! (a promiňte, neposrat se!)

Slovní šikana na 1. stupni

helenka
hodnocení

2x
Pokud by popichování syna pořád pokračovalo, šla bych na Vašem místě za učitelkou znova. Měla by se snažit řešit situace ve třídě a všímat si, co se děje.