Dobrý den, potřebovala bych prosím poradit. Budu dělat státnice 9. června. Už potom dále nebudu pokračovat ve studiu. Promoce a tudíž i diplom dostanu až 23. června. Já se ale musím zaevidovat na Úřad práce do 3 dní od státnic. Jak prosím doložím na ÚP, že jsem ty státnice udělala a ukončila VŠ studium? Je potřeba si na studijním vyžádat nějaké potvrzení? Děkuji všem za rady.
z každé, pokud už nemáte HPP během studia a nebo si nechcete platit zdrávku a socku sám
fik
Km: Cože? Udělám státnice a do 31.8. jsem student. 1.9. nastupím do práce a ÚP neřeším. Neznám moc lidí, co by to měli jinak. Proto se ptám co za obor končí na ÚP hned po vysoké škole.
tak se příště zeptejte přesně, pokud máte vš, určitě to dokážete
není to tak dlouho, co např. učitelé dostávali od zaměstnavatele pracovní smlouvu na dobu určitou od září do června, přes prázdniny byl na řadě ÚP
vy státnicujete až v srpnu? druhý pokus?
fik
To byl návrh jak to má normálně vypadat. Státnice v termínu, poslední prázdniny a hurá do práce. Můj případ to byl před lety. Zajímalo mě, z jakého oboru autor ukončí (úspěšně) VŠ a nemá zajištěnou práci a musí jít na ÚP. Pokud nejste autor, nejspíš tu odpověď neznáte.
Ano, přesně tak. Zajdi si po státnicích (nebo ještě před nimi) na studijní oddělení a požádej je o potvrzení o úspěšném ukončení studia. To je dokument, kterým doložíš Úřadu práce, že jsi studium dokončila, i když ještě nemáš diplom. Úředníci na ÚP to znají a běžně to akceptují. Nečekej na promoce, protože termín pro evidenci (3 pracovní dny od státnic) běží hned. Klidně se dopředu informuj na studijním, kdy a jak ti to potvrzení vystaví. Většinou to jde do pár dnů po obhajobě. Hodně štěstí u státnic!