Nejste přihlášen/a.
Ahoj!
Jsem tu na této poradně s dotazem týkající se možné přednášky, jelikož jsem už docela zoufalej :D..
V podstatě se jedná o to, že jsem student SŠ, který má zájem o to edukovat ostatní studenty ohledně umělé inteligence ve vzděkávání, ale klidně i o deepfakes či jiných sférách. Sám v rámci samostudia se věnuji aktuálním zprávám a různým informacím už necelé dva roky a chci tak předat nějaké ty "zkušenosti". Problém je, že již 3 školy mě z okolí odepsali, jelikož prý už na to mají lidi a tím tak nemusí mít další možnosti.
Otázkou tak zůstává zda mám psát i na další školy a zkoušet anebo popř. zkusit jiný směr a klidně i jjít mimo školy.. Třeba právě si nechat něco pro dospělé, což by taky nemuselo být nutně špatné. A taky mi jde i o to, zda někdo nezná nějaké řešení, kde by mi mohli být otevřeni (lokalita: okolí Brna).
Budu rád za veškeré info a radu, rád bych nějak uspěl a chtěl si vybudovat zájem, je to i tak trochu mým snem..
Díky.
Ahoj,
z odmítnutí si hlavu nedělej. Těch ještě bude hromada Zkus své znalosti nabídnout na vašem úřadě - město mnohdy pořádá různé vzdělávací programy nebo má o různých organizacích přehled a mohli by tě tak nasměrovat.
Napadá mne také oslovení např. domů/klubů pro seniory (pokud k tomu nemáš nějaký důvod, proč ne). Na mladé se soustředí hromada lidí, hledají známá jména, "jůůtubery" a pod. ale senioři jsou podle mě mnohem zranitelnější skupina a mají mnohem větší problém se v aktuálních tech.novinkách orientovat. Téma deepfake, jak jej rozpoznat a na co si dát pozor, techniky sociálního inženýrství a manipulace + x příkladů z praxe by mohlo být pro ně zajímavé.