Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak napsat formální email v aj na stížnost něčeho?

Od: nona odpovědí: 9 změna:

Potřebovala bych poradit, jak napsat email v aj na nějakou stížnost. Vůbec nevím jak, byla bych ráda za pomoct jak to psát.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar axus

Yo, listen up! That junk you sold me aint worth shit u fkn jerk. I paid good money for that, My nanny smoke better shit then that. Gimme my money back or Im gonna kick your ass u fkn piece of shit. No messin around or Im gonna kill you. You feel me?

leeta
To je zřejmě nějaký úkol do školy, ne? Pokud tazatel vypracuje něco takového, učitelka se bude asi hodně divit... :-D :-D

Ďakujem veľmi pekne, ale fakt, nie ironicky *smich* tak som sa už dlhšie nenasmiala, a to sa vždy zíde *palec*

 

kmet
hodnocení

2x

1) použít chat gpt, definovat mu dostatečně jednoznačně a podrobně zadání co a jak má vygenerovat 2) zkontrolovat výstup, požádat o úpravy, případně opakovat krok 2 do spokojenosti (krok 2 je volitelný) 3) zkopírovat, poslat. 4) hotovo

 

hodnocení

0x

Jak napsat anglic/...

https://www.helpforenglish.cz/article/2009102202-jak-napsat-anglicky-email

Na úvod je dobré připomenout, že email se liší od běžného dopisu. Mají však také mnoho společného.

Ač je emailová forma komunikace považována za méně formální než dopis, emaily se dají rozdělit do třech kategorií:

- neformální (informal)

- neutrální (neutral)

- formální (formal)

...

 

leeta
hodnocení

0x
Sample Letter
This sample letter has choices to help you build your letter. When you write, pick the words that describe your situation.
Dear [Name of Person (or) Consumer Complaint Division]:
On [date], I [bought (or) leased (or) rented (or) hired (or) or had repaired (or) had serviced] a [name of the product or service] [with serial (or) model number] at [place you got the product or service]. [Add other important details about the transaction.]
Unfortunately, [your product has not performed well (or) the service was inadequate] because [the product was defective (or) the product doesn work properly (or) the service wasn’t performed correctly (or) I was billed the wrong amount (or) something was not disclosed clearly (or) something was misrepresented (or) explain the problem].
To resolve the problem, I would like a [refund (or) repairs (or) an exchange (or) store credit (or) explain what you want the company to do]. I have enclosed copies of my [records (or) receipts (or) guarantees (or) warranties (or) cancelled checks (or) contracts (or) model and serial numbers (or) other documents] about this transaction.
I look forward to your reply and a resolution to my problem. I will wait until [give a date] before I contact a consumer protection agency or get other help.
Please contact me [at the address on this letter (or) at the email on this letter (or) by phone at (xxx)-xxx-xxxx].
Sincerely,
[Your name]
Enclosure(s)
[Name the documents you include with the letter]
leeta
V hranatých závorkách jsou uvedené různé možnosti na výběr podle toho, čeho konkrétního se stížnost může týkat.
Zdroj je zde:
consumer.ftc.gov/...

Tazatel/ka nechce dopis. Chce e-mail.

leeta
Vzhledem k tomu, že e-mail má být formální, myslím, že bez problémů může být text, který jsem zde sdílela, jako e-mail.
Nevidím důvod, proč by toto nemohlo být posláno elektronicky.
Proto jsem i vymazala náležitosti, které byly na začátku dopisu.
Ald je pravda, že slovo letter se v angličtině používá pro dopis, který je vytištěný a poslaný poštou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]