Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dutka ředitele - bylo to oprávněné?

Od: jaa* odpovědí: 6 změna:

Ahoj. Myslím že sem dostal neoprávněně Dutku. Přiznávám že v hodinách dělám bordel asi ve 3 předmětech ale paní učitelka mě nikdy nenapomenula. To se změnilo když jsem byl v přírodopisu a díval jsem se na kámoše který si zívl. Asi víte že zívání je nakažlivé tak sem si po chvíli taky zívl. A učitelka hned že je to projev toho že se nudím a něco takového (určitě měla špatnou náladu protože pak kámošovi dala pohlavek a seřvala ho). O den později sem seděl ve třídě a kluci říkaly že si jdou k učitelce z matiky pro známky které dostaly z testu. Tak sem šel s nimi když jsme tam došly tak jsme zaklepaly učitelka otevřela my jsme pozdravily ale učitelka nám nechtěla známky dát (já jsem se s tou učitelkou ani nebavil). Kámoš se naštval a začal si něco mumlat a učitelka z informatiky ho slyšela a nadala mu.Pak Třídní přišla do třídy a řekla že ti dva co šli se mnou mají jít do kabinetu (já ne). Potom přišli a a řekly že třídní řekly pravdu (tedy že já nic nedělal). Pak jsme měly s třídní hodinu a ta řekla že mám výstrahu že pokud ještě něco tak že my dá Dutku. další den sem přišel do školy 1 hodina byl tělocvik a 2 hodina s třídní.Ten den jsem nic nedělal a jak jsme měly hodinu s třídní tak my tu Dutku dala i když říkala že mám jen výstrahu. Přijde my to divné protože to co jsem měl na kontě byla jen Dutku z minulého pololetí. Nedostal jsem žádné napomenutí a Dutku ředitele školy byla v žákovské s podpisem jen učitele (myslím že by tam měl být i podpis ředitele.. nevím jestli mám říct rodičům aby šli do školy nebo ne protože když tam půjdou a nic s tím neudělají tak si ta učitelka na mě zasedne.*plac*

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladajaskva*
hodnocení

1x