Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dálkové studium VŠ - vydržet?

Od: eli odpovědí: 7 změna:

Ahoj všem, chtěla bych se zeptat na osobní zkušenost Vás, kdo jste při práci na plný úvazek šli studovat VŠ dálkově, jak jste to zvládali? Dali jste to? Nějaké fígle? Zatím mi přijde, že se z toho zblázním a hodně silně přemýšlím, že to vzdám a studium ukončím a to je teprve říjen... Dělám 12h směny, denní, noční, víkendy a když mám konečně volno, strávím ho ve škole nebo doma učením. Začínám být unavená, bez nálady, všechny zanedbávám (i sebe) a nevím, zda se mám kousnout a držet dál nebo si ulevit a vybodnout se na to. Zároveň bych tu školu chtěla dodělat kvůli lepší možnosti práce, s maturitou nejsou moc možnosti a v aktuální práci nechci zůstat navěky.. Ale je to těžké. Díky všem za rady a zkušenosti.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vydrzet
hodnocení

1x

Studuju kombi navazující. Teď zrovna píšu semestrálku :) (a odbíhám od tématu sem na fórum, protože mi už z toho hrabe - i přestávky jsou důležité). Bakaláře jsem studoval prezenčně při práci - byl to masakr, kombi mi přijde zatím zvládnutelné (přijde mi to lehčí, asi jsem chytřejší*haha*)

Chce to využít každou (opakuju každou) volnou chvíli. Já si v práci rozmyslím "co budu dneska dělat" - rozmyslím si osnovu, rozmyslím si "co budu psát" - udělám si kostru a doma už jenom dohledávám informace a píšu. Vše se snaž dělat co nejdřív - NEODKLÁDEJ VĚCI, ať se nedostaneš do presu (sám bych mohl s bakalářkou vyprávět ...)

Musíš mít silnou vůli a dodržovat rozvrh, který si stanovíš - dneska musím do 22 hodin zkusit zpracovat toto, pak si půl hoďky zopakuju tamto, pak spánek a 5:30 vstávat do práce. Zítra si v práci rozmyslím (udělám osnovu) dalšího ..

Dávej si odměny - až udělám toto tak si koupím čokoládu / zákusek / nové boty ...:)