Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

V jaké organizaci se angažovat jako středoškolák?

Od: basicjmeno odpovědí: 9 změna:

Zdravím,

jsem studentkou gymnázia a hledám nějakou studentskou organizaci nebo spolek, kde bych se mohla zapojit do nějakých projektů a získat tak plusové body k přihláškám na VŠ. Ráda bych také poznala nové lidi se stejným smýšlením, jako mám já. Konkrétní zaměření organizace je mi prozatím jedno - jsem otevřená všemu od knižních klubů až po politicky aktivní spolky. Hledám všude, kde se dá, ale zatím jsem narazila jen na Českou středoškolskou unii a Studentské listy, do nichž jsem již poslala i přihlášku.

Předem děkuji za tipy na další obdobné organizace a vaše případné zkušenosti s nimi.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

1x
Dobrý den, můžete být organizovaně užitečná např. viz odkaz, kde si to vše pečlivě přečtěte. Zdravím!
dobrovolnik.cz/...
doplněno 21.09.24 19:27: Nemáte zač. Uvažujte o tom, pokud Vám nejde jen o nějaké "mrtvé"členství kvůli škole, ale chcete být někde opravdu užitečná.
basicjmeno
21.09.24 18:48
hodnocení

Děkuji!

pure
hodnocení

0x

Mrkni na tyhle stránky - dobrovolnik.cz

Jako první se ale zamysli, co tě baví, k čemu máš blízko. Ráda čteš? Zeptej se, jestli můžeš dobrolničit u vás v knihovně. Máš blízko ke starým lidem, jako jsou tvoji babička s dědou? Zkus najít místo dobrovolníka v domově pro seniory. A takhle to můžeš větvit dál a dál.

To, aby ses angažovala v něčem, co ti je blízký je hrozně důležitý, nemá smysl, aby ses utápěla v něčem, kde nevidíš smysl jenom proto, že "v přihlášce na vejšku to bude vypadat dobře." Ale pokud najdeš něco, v čem budeš šťastná, tak jenom dobře, konat dobro a nic za to nechtít je takové čisté :)

basicjmeno
hodnocení

Anoo, já vím, jen jsem to asi v otázce špatně formulovala. Nepřihlásila bych se nikam, kam mě to netáhne, proto jsem třeba do té Unie přihlášku nezasílala.

Děkuji za tipy.

janek
hodnocení

0x