Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jit na zapis v utery do skoly nebo je?

Od: panicius odpovědí: 29 změna:
Ahoj, je mi 32 let a rad bych se Vas zeptal, jestli mám jít na zápis na Karlovku v utery. Jsem příjaty na geologii ale nemuzu se vyrovnat s tím ze jsem o 13 let starší a ze jsem v podstate po 7 . V řadě neudělal obor a nevystudoval a jdu tam po 8. v řadě. Navíc už musím platit školné za studium delší. Váš názor? Sice pracuji jako operator výroby abych to školné zaplatil ale vedle toho nevím co bych dělal dal tak asi ta škola. Navíc jsem chtěl dělat modela ale přišel jsem o vlasy 2 krát i před 14 lety a mam křivou hubu a špičatý nos a herec nemůžu být nemam a neumím anglicky i když se učím od 6 let to stále nejde neumím si uvědomit co je v textu jen to přecist a mluvit taky neumím anglicky. Navíc je to tyto práce o štěstí v agentuře. Takze ztráta vlasů mě vzala sebevědomí a ani mladší holky pod 32 let nemůžu mit pro zoze jsem je oslnoval mými vlasy ale o ty jsem přišel.Asi někomu vadilo moje haro a husté vlásy. Tak škola a možná vědec co vy na to? Takže budu plešatý a bez vlasů jako většina přírodovědců. Ani nevím proc o ty vlasy přišli ale ja jsem stále panic tak nevím proc mě tolik vlasů vypadlo...

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hans
hodnocení

9x