Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Má se takhle učitel chovat?

Od: vnesnazich® odpovědí: 23 změna:

Dobrý den,

Studuji ve 3. ročníku na nejmenované stavební škole, střední škola. A chtěla bych se zeptat jestli tyto reči od učitelky brát vážně.

Od druhého ročníku mi jen tak, lusknutím prstů, přestala jít natekamtika. Ale furt jsem procházela s trojkama/čtyrkama. Ale letos jsme dostali jinou učitelku na matematiku (v prváku jsem jí měla na deskriptivní geometrii a už tam me neměla ráda, nevím proč) a neustale me petkuje i když mám víc jak půlku správně. A včera me před celou třídou znova zesměšnila a říkala věci jako že na tuhle školu nemám, co mám v té hlavně a co vůbec dělám doma a zda se pripravuji. Ale ja se svym cistym svedomim můžu říct že se pripravuji úplně skvele. A podle testu vím že to umím.

A dnes mi další učitelka, která je taky na me zasedla řekla že na tuhle školu nemám a že neodmaturuju. A prý pokud ji budeme mít příští rok tak me bez problemu a bez váhání nepusti k maturitě.

Potřebovala bych Váš názor a to jak mám dále postupovali nebo nevím. Ale tyhle slova me opravdu hrozne odrazuji od studia a ta škola me přestává bavit, i když obor je super.

Děkuji a nepotrebuji nejake odpovedi typu že at se učím ještě vic, chápu, ale doma situace mi to neumožňuje.

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

13x

a) matiku umíš a učitelka tě šikanuje. Tak neni nic složitýho nechat se přezkoušet před komisí kde prokážeš že to umíš.

b) matiku neumíš a učitelka se snaží dokopat tě k učení aby tě nemusela vyhodit. Tak neni nic složitýho zabrat a líp se učit.

Co z toho platí si rozmysli sama, podle tvýho popisu to je ale celkem jasný b).

colte
hodnocení

11x

Všichni jsou na tebe zasedlí a ty za nic nemůžeš? Hmmm.

Pokud víš, že to máš správně (třeba po porovnání se spolužačkou) a ona ti to označila jako chybu, požádej ji o kontrolu. Požádej o pomoc třídní, jako poslední vlnu záchrany povolej rodiče.