Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neoprávněné napomenutí třídního učitele

Od: anon odpovědí: 16 změna:
Na začátek všem sdělují že jsem student střední školy a v tomto dotazníku se representují sám. Proto můj pohled je zkreslený, budu se snažit o objektivitu ale neslibuji že ji dosáhnu. Stojím o objektivní posouzení moji situace a ne pomlouvání jakékoliv strany.
Jsem student střední školy a bylo mi uděleno napomenutí třídního učitele za použití mobilního telefonu při hodině. Použil jsem telefon pouze při jedné hodině i když přiznávám že relativně má dlouho. Učitelka mi jako trest udělila napomenutí, když jsem se poté doptával, sama přiznala že neví jestli jsem mobilní telefon používal při jiných hodinách, tedy napomenutí bylo uděleno jen za tu jednu. Jsem si relativně jist že učitelka byla frustrovaná na opakované stížnosti na to jak studenti používají telefony které dostávala od ostatních studentů. Tyto stížnosti jsou ale prakticky exklusivně způsobené jiným studentem. Učitelka tedy dle mého že mě dělá "odstrašující případ". Zdá se mi to jako závažný trest který byl udělen za nezávžný přestupek. Je ale pravda že to není v rozporu se školním řádem a že jsem bezpochyby vědomě porušil školní řád. Myslíte že je učitelčino rozhodnutí spravedlivé? Jestli ne mám s tím něco dělat? Děkuji za odpověď a četbu této zprávy, jakákoliv pomoc a zpětná vazba by byla oceněna.
(Abych specifikoval tak jsem si na mobilním telefonu četl, to by nemělo mít žádný dopad na váhu trestu, ale sociální média mají poslední dobou negativní konotaci a já bych se jí zde rád vyvaroval.)

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

aaaa
hodnocení

13x

Chudinko malá dotčená. Pokud neznáš a neumíš dodržovat pravidla a nařízení a ještě se cítíš ponížený a dotčený. Já s tebou tak cítím, že se mi z toho dělá šoufl. Nauč se vše dodržovat. Nevím, co cheš slyšet? Ještě politovat tě? To nemyslíš vážně. Vy mladý umíte jenom fňukat na cizím hrobě.

hodnocení

12x