Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Smlouva na dobu určitou

Od: patrik odpovědí: 3 změna:

Ahoj,

potřeboval bych poradit.

Jsem učitel na základní škole a z aprobačních důvodů mi ředitel neprodloužil smlouvu (oznámili mi to v polovině května, kdy už žádná škola nenabírá učitele). Moje otázka mám nárok v rámci smlouvy na dobu určitou, volno na pracovní pohovory až do konce pracovního poměru (31.8 ) ať už s náhradou mzdy nebo bez?

Dále, co dělat pokud mi zaměstnavatel bez mého vědomí sebral den volna a využil ho kvůli tomu, že jsem byl na anglické soutěži, jako porodce? Ohání se tím, že to neměli, jak udělat. Není toto chování na inspektorát práce?

Děkuji za radu.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Mohu se vás pane poroDce zeptat, co učíte? Porodnictví?
Jinak, že máte i s pracovní dobou určitou právo na volno za účelem hledání zaměstnání, jsem s pomocí internetu zjistil za několik sekund.
Jak pak má to školství vypadat.. :-/

ml1
hodnocení

0x

Porodce (nějaký novotvar, asi hybrid mezi poradcem a porotcem) na soutěži je snad pracovní výkon, na to se normálně vypíše cesťák. Teda pokud je to mimo město. Každopádně by to mělo být normálně placené. Teda pokud to neni vaše soukromá aktivita a jste tam za školu což předpokládám.

tykraso

Onanie nad překlepem/ aut. opravou?

Ovšem tazatel.. Tohle fakt učí? Zaměstnaný do konce srpna = dva měsíce prázdnin, a borec tu vymejšlí ofuky s nárokem na volno, to si dělá kozy. Nevhal bych ho celý ty prázdniny házet haldu písku kolem školy aby během práce fakt volno neměl.. Když by vymyslel pracovní náplň tak holt výklad před fiktivní třídou, na záznam kvůli kontrole jestli to nefláká.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.