Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se dostat na matfyz? Popřípadě kam jinam jít?

Od: anon odpovědí: 4 změna:
Jsem student 6-letého gymnázia, jsem v sextě (podle ročníků to jde: tercie, kvarta (toto jsou v podstatě náhrady 8 a 9 ročník základní školy), kvinta, sexta, septima, oktáva). Já jsem v sextě, tedy druháku. Měli jsme si vybírat semináře, po ne tak dlouhém přemýšlení a několika názorech ostatních jsem skončil s IVT a matematikou, vím že je na to brzy, ale poté jsem začal přemýšlet i nad tím na jakou vysokou bych vlastně šel až odmaturuju s předměty co jsem si na seminář zvolil. Samozřejmě, první co mě zaujalo je matfyz. Můj myšlenkový pochod zněl asi takto: S oborama co jsem si vybral skončim asi jako programátor, to je ale nejistá práce... Co když mi jí AI sebere? Co potom? Potom bych mohl třeba učit, to by taky asi šlo, to by nemuselo být tak hrozný. Poté jsem se podíval na nějaké stránky které mi zobrazí vysoké které by se na můj "plán" hodili. Matfyz. Matfyz nabízí studium matematiky a IVT, ještě k tomu po dokončení (myslím že jsem to někde četl), se může člověk jenom tak rozhodnout že se chce stát učitelem a nebude muset dělat žádné zkoušky navíc, prostě bude učitel. Díval jsem se na online volně dostupné nahrané přednášky, styl výuky mě velice zaujal a teď jsem tak trochu tou školou posedlý. Dříve jsem matematiku rád neměl (základka no, špatní učitelé co k tomu říct), na střední škole se můj zájem o ni stále víc a víc zvyšoval, a to zatím nepřestalo. V těch 3 rocích co jsem na své škole byl jsem dostal jen jednu dvojku z matematiky na vysvědčení, a zatím to vypadá že jsem furt na skvělé cestě k další jedničce, vždy jsem prospěl s vyznamenáním. Bude ale výuka kterou se učím ve skole stačit? Pravda je že to já netuším. Tak jsem se začal z matematiky učit napřed. Z ivt mě zaujal Python a C#, takže si sem tam pokouším vyrobit nějaké programy (zatím je to celkem žalost, nedokázal jsem nakódovat ani piškvorky takže se budu muset podívat na něja