Dobrý den, potřebovala bych poradit. Dceru tento týden vyloučili ze zájmového kroužku - aerobic. Nedostavila se na tzv. ,,miss aerobic,,. Byla mnou telefonicky omluvena, museli jsme na celý den odjet. Druhý den donesla v žákovské knížce vzkaz - VYLOUČENA Z AEROBIKU a podpis. Na to jsem jí odepsala ŽE JEJÍ NÁZOR RESPEKTUJI ALE NESOUHLASÍM S DŮVODEM VYLOUČENÍ. ŽE ŽÁDÁM PÍSEMNÉ ODŮVODNĚNÍ VYLOUČENÍ. Na to mi paní učitelka vzkázala po dceři, že se k tomu vyjadřovat nebude. Proto jsem jí již ten den osobně navštívila, a chtěla jsem jí vysvětlit důvody nepřítomnosti dcery na aerobiku. Byla jsem odvlečena do ředitelny, že se mnou odmítá jednat o samotě.Toto celé jsem znova probírali před zástupkyní ředitelky a po mém vysvětlení a důvodech paní učitelky, paní zástupkyně ředitelky souhlasila se mnou, že jí to nepřipadá jako důvod k vyloučení. Paní učitelka odmítla vzít dceru na zpět na aerobic. Musím podotknout, že jsem s paní učitelkou neměla nikdy osobní konflikt, naopak jsem jí vždy uznávala jako výbornou paní učitelku ze školní družiny. Proto nechápu důvod odvlečení do ředitelny a následného řešení problému před zástupkyní. Má paní učitelka ze školní družiny, která vede kroužek aerobiku, právo vyloučit dceru bez písemného odůvodnění? Má k tomu vůbec právo toto učitnit v průběhu školního roku, když nedošlo k hrubému porušení daných pravidel? A hlavně jedná se o dobrovolnou mimoškolní činnost! Již v minulosti ( na aerobic chodí asi 4 roky) se stalo, že se nedostavila, ale vždy k tomu byl důvod a vždy byla mnou omluvena - např. dovolená, nemoc. Nikdy se nestalo, že by se nedostavila bez přechozího omluvení. Proto vůbec nechápu její jednání. Za případné rady předem moc děkuji