Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem studentkou 1. ročníku PdF obor tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání a něměcký jazyk se zaměřením na vzděláván, prezenční forma. Tělocvik jsem si vybrala, protože aktivně sportuji a práce s dětmi mě moc baví - ve volných chvílích vedu sportovní kroužek a pomáhám s organizací různých akcí pro děti. Vybrala jsem VŠ, která je nejblíž mému bydlišti. Nu Univerzitu jsem se dostala bez problémů, úspěšně jsem prošla přijímacím řízením a byla jsem přijata na všechny kombinace, na které jsem se hlásila (v každé kombinaci figurovala tělesná výchova).
Nyní jsem ale velmi zklamaná přístupem vyučujících ke studentům tělesné výchovy. Neustále nás slovně ponižují, dávají nám najevo, kdo je tady šéf a kdo rozhoduje o výsledku zkoušek. Jsou přesvědčeni o tom, že všechny vyučované sporty umí oni nejlépe a nepřipustí, že by student mohl být v nějakém sportu lepší než oni. Pokud student dělá nějaký sport na vrcholové úrovni a právě z tohoto sportu dělá zápočet, často se stane, že zápočet právě z tohoto "jeho" sportu neudělá.
Nedávno jsme byli na kurzu běžeckého lyžování, který je povinný. Studentka dělá závodně biatlon. Bylo jí při zkoušce řečeno -Tomu nemáme co vytkout, ale dáme C. Další studentka byla hodnocena z pořízeného videozáznamu - D. Nijak ji D nevadilo, byla ráda i za něj, jen slušně požádala vyučující, jestli by mohla záznam pustit ještě jednou, že by se na sebe chtěla ještě jednou podívat. Vyučující se naštvala a štěkla po ní, že má být ráda, že dostala D a záznam nepustila.